Højtalere til mors computer :-)
Fra : Jens Gregersen [9670~

Dato : 20-11-02 00:35

Hej

For en kammerat skal jeg høre hvilke højtalere der er de bedste du kan få
til billige penge. Selvfølgelig ville det være en ønskesituation at kunne få
de bedste til mindst penge, men jeg er sikker på i forstår mit spørgsmål.

Maxpris han vil give er 200,- (ca. =))

De skal bruges til at spille musik - og det er faktisk det. Men moderen er
kræsen så det skal ikke bare være en gang pap... Subwoofer er ikke et krav,
men jeg har det indtryk at det giver den meste fyldige lyd. Måske er det
bare mig? Fortæl mig om jeg har ret

Mvh. Jens

Fra : Leony

Dato : 20-11-02 11:41

"Jens Gregersen [9670]" <jg@stofanetPLEASEDONOTFUCKINGSPAMME.dk> skrev i en
meddelelse news:3ddacac0$0$18544$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> [...]
krav,
> men jeg har det indtryk at det giver den meste fyldige lyd. Måske er det

Tror ikke du har ret når vi snakker højttalere/woofer til 200 kr.
Hvis hun har anlæg i samme rum som computeren, så sæt computeren til det
(billig løsning og klart bedre end de fleste computerhøjttalere).
Til 200 kr tror jeg ikke man får noget der lyder bare tilnærmelsesvis godt
(det kommer selvfølgelig an på hvor kræsen man er). Jeg synes dog altid at
Altec Lansing får rosende ord med på vejen. Dem kunne han måske overveje.
For et par højttalere som du beskriver vil jeg klart mene at vi snakker 400
kr+, især når moderen er kræsen.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jens Gregersen [9670~

Dato : 20-11-02 11:43

> Tror ikke du har ret når vi snakker højttalere/woofer til 200 kr.

Det anede mig osse

> Hvis hun har anlæg i samme rum som computeren, så sæt computeren til det
> (billig løsning og klart bedre end de fleste computerhøjttalere).

Ja, gør det osse selv, men det er desværre ikke tilfældet for hende :-/

> [...]

> Altec Lansing får rosende ord med på vejen. Dem kunne han måske overveje.
> For et par højttalere som du beskriver vil jeg klart mene at vi snakker

Okay - så må de sgu bare punge ud... Jeg bukker, nejer og takker for svaret

Fra : Madsen

Dato : 20-11-02 11:53

On Wed, 20 Nov 2002 11:43:14 +0100, "Jens Gregersen [9670]"
<jg@stofanetPLEASEDONOTFUCKINGSPAMME.dk> wrote:

>Det anede mig osse

Labtec Spin 60 eller Spin 70 er nu ikke så ringe endda.
Det er godtnok uden subwoofer, men lyden er faktisk OK
og det er prosen også. Hhv ca 200 og 250

Du kan se dem på www.edbpriser.dk

Fra : Tinky Winky

Dato : 20-11-02 12:57

> [...]

krav,
> men jeg har det indtryk at det giver den meste fyldige lyd. Måske er det

Computer City ved Nordhavn havde på et tidspunkt et woofer/satellit sæt fra
Creative til ca. 250 kr. Det er nok OK til prisen. Men til 200 kr. kan du
ikke få andet end paplyd.

Fra : Kell Larsen

Dato : 20-11-02 17:09

Du finder let et brugt stereoanlæg med en meget bedre lyd. Og så kan
hun også høre radio og måske bånd.
Venlig hilsen
Kell Larsen

On Wed, 20 Nov 2002 00:35:09 +0100, "Jens Gregersen [9670]"