Cyrix CPU 166Mhz.
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 20-11-02 00:31

Hej Gruppe

Jeg har en gammel maskine hvor CPUén eller Kernen er stået af... så er der
nogen der har en sådan sag liggende?

De bedste hilsner
JR

Fra : Chr. Mygind

Dato : 20-11-02 01:05

Jan Rasmussen skrev:

> Jeg har en gammel maskine hvor CPUén eller Kernen er stået af... så
> er der nogen der har en sådan sag liggende?

Du finder garanteret en til salg i handelsgruppen dk.marked.privat.edb.
Overvej dog i stedet af få en "ren" Intel P200MMX eller P233 i, istedet for
din Cyrix, der var afgørende svagere. Begge sælges brugt for under 100 kr.

/Chr

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 20-11-02 02:03

Hmm.... jeg er bange for mit mainboard ikke kan køre med så stor processor,
min manual skriver Intel Pentium 200/66 som den største CPU. og så er der jo
også lige det med strømspændingen den kan vist heller ikke justeres.

Men tak for oplysningen om gruppen marked.edb, vidste ikke den eksisterede.

Tak for svaret

Fra : Claus Tersgov

Dato : 20-11-02 02:38

"Jan Rasmussen" <jr@FJERNvejen-net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> også lige det med strømspændingen den kan vist heller ikke justeres.
>
> Men tak for oplysningen om gruppen marked.edb, vidste ikke den

Jeg haer en IBM "cyrix" liggende et eller andet sted. Den hedder IBM 6x86 L
Pr 200 + 150 mhz 2,8 v core.

Har kørt problemfrit 180 mhz, men skiftede den ud, da min Yamaha softsynth
ikke understøtter den. Det er en socket 7, kan du bruge den?

Claus

--
***** Danmarks flotteste Boheme 630 til salg til fantasipris: ******
********** http://users.cybercity.dk/~dsl68585/ *************