Køb med alt hvad remmer og tøj kan holde
Fra : Bafomet

Dato : 02-03-01 18:54

Det er nu morgendagens formuer grundlægges.

Køb, køb køb.

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 04-03-01 10:16

d. 02/03/01 18:53 skrev Bafomet på tsk@tsk.dk i artiklen
97or1v$8g2$1@news.inet.tele.dk:

> Det er nu morgendagens formuer grundlægges.

Det er der vist ingen garanti for, hvis vi "taler" om investering i aktier.
Selv med det nuværende relativt lave niveau er der ingen sikkerhed for, at
niveauet ikke falder yderligere. For eksempel mener jeg stadig, Tele Danmark
har en K/I over 2 trods de store kursfald i sidste uge, og det kan vise sig
at være dyrt med den øgede konkurrence på hjemmemarkedet i Danmark.

Yderligere kan de internationale trends hurtigt ændre sig, de eksisterende
virksomheder gå konkurs og nye virksomheder etableres og vokse sig store.

Med venlig hilsen

Børge Rahbech jensen

Fra : Jon Loldrup

Dato : 09-03-01 20:46

Havde du et dybere budskab gemt i dit indlæg? Hvis ja, vil du så ikke
uddybe, så vi dødelige også forstår?

mvh Jon Loldrup

Fra : peter herzberg

Dato : 10-03-01 13:59

Vi skal være lidt logiske i denne vanskelige finansielle verden.
Budskaber uden argumentation er der mange af.
Lad os få en argumentation, der ikke minder om : Jeg kan mærke, at bunden er
nået. Det er min intuition.