Bekræftigelsesvindue i fast størrelse - ho~
Fra : Uffe H. Pedersen

Dato : 23-01-01 15:21

Jeg har en tilemding til et nyhedsbrev. (asp-baseret) - Denne sender en
bekræftigelsesside til den indtastede emailadresse med en link som skal
besøges for at aktivere at man ønsker at modtage nyhedsbrevet.
Når dette link aktiveres åbnes der et nyt vindue i fuld skærm.
ex:
For at være sikker på at du er den rigtige ejer af emailadressen, og ønsker
denne tilmelding

skal du besøge nedenstående adresse, og dermed bekræfte din tilmelding inden
48 timer:

http://www.gaynord.dk/news/confirm.asp?mode=tilmeld&id=6D459E2kqF

Med venlig hilsen
GayNord

Kan der laves noget således at der kun kommer et popupvindue istedet for et
nyt browservindue?
Kan der laves en begrænsning på filen confirm.asp, således at denne vises i
en bestemt størrelse ex 400x400?

M.v.h.
Uffe H. Pedersen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-01-01 18:32

Tue, 23 Jan 2001 15:21:11 +0100, skrev "Uffe H. Pedersen"
<110hdsit@sol.dk>:

> [...]
>nyt browservindue?
>Kan der laves en begrænsning på filen confirm.asp, således at denne vises i

Ja, du kan se flere eksempler på min hjemmeside
http:/smedeparken.mobilixnet.dk under webdesignhjælp/popupvinduer.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : Claus Schmidt

Dato : 24-01-01 02:19

"Knud Gert Ellentoft" skrev
> Ja, du kan se flere eksempler på min hjemmeside

-men linken skal jo skrives i en email så vidt
jeg har forstået det?

Jeg spekulerer på om f.eks. nedenstående
ville opføre sig som en link i en email:

javascript:NewWindow(http://www.gaynord.dk/news/confirm.asp?mode=tilmeld&id=6D459E2kqF
,'link','400','400','no');return false;

Jeg kan da se at OE i hvert fald ikke
kan forstå det.

--
[claus]

Fra : Uffe H. Pedersen

Dato : 24-01-01 07:24

Ja det var noget i den retning jeg tænkte på. Men du har ret - lige nu
virker den ikke.
Uffe

Fra : Claus Schmidt

Dato : 24-01-01 14:40

"Uffe H. Pedersen" skrev
> Ja det var noget i den retning jeg tænkte på. Men du har ret - lige nu
> virker den ikke.

Jeg tror desværre ikke at du kommer uden om at
åbne browseren i et fuldt vindue, men så kan du
jo bruge en af Knud Gerts gode tips til at åbne
en popup inde fra det vindue der åbner.

--
[claus]