Tilslutning af to forskellige cordless Log~
Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 19-11-02 22:36

Hejsa,
Hvis det nu var jeg brugte et Logitech Cordless Desktop Optical 2002 ville
jeg så kunne tilslutte en Cordless TrackMan Optical?
Hvis jeg nu har et Cordless iTouch Keyboard fra Logitech, med tilhørende
mus, men jeg vil gerne tilslutte end Cordless TrackMan Optical også fra
Logitech kan jeg så det? Jeg vil gerne have den nye mus erstattet med den
gamle. Kan man sætte sådan en cordless mus til samme "sender" eller skal så
have to sendere, og kan det virke?

Mvh
Vibeke

Fra : Brian Hansen

Dato : 20-11-02 00:06

"Vibeke Jørgensen" <vibeke1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> gamle. Kan man sætte sådan en cordless mus til samme "sender" eller skal

Jeg køre med 2 modtagere. En til Cordless Desktop Optical og en til Cordless
Mouseman wheel.

Brian

Fra : Madsen

Dato : 20-11-02 00:54

Vibeke Jørgensen skrev:

> [...]
> nye mus erstattet med den gamle. Kan man sætte sådan en cordless
> mus til samme "sender" eller skal så have to sendere, og kan det

Det er sjældent at den samme modtager kan bruges til et tastatur
og mus som ikke kommer fra samme serie, men du kan sagtens bruge
to forskellige modtagere. Pt sidder jeg f.eks. med et tastatur
som dit, men med en MX700-mus i stedet for den mus som fulgte med
til tastaturet. Tastaturet bruger den modtager som fulgte med til
tastaturet og MX700-musen bruger den modtager som sidder i lade-
stationen som fulgte med til musen. Det kører uden problemer her.

Madsen.

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 20-11-02 12:41

> Det er sjældent at den samme modtager kan bruges til et tastatur
> og mus som ikke kommer fra samme serie, men du kan sagtens bruge
> to forskellige modtagere.

Okay tak for svarene :)

Mvh
Vibeke

Fra : Seth

Dato : 20-11-02 00:14

> [...]
> gamle. Kan man sætte sådan en cordless mus til samme "sender" eller skal

Jeg bruger keyboardet fra Cordless Desktop Optical og en MX700 mus...

Mvh

Seth