valg af RAM til Abit BL7-RAID 512MB 32*8 /~
Fra : Michael Petersen

Dato : 19-11-02 20:38

hej, jeg regner med at det kongeligt beredende danskepostvæsen, også kendt
som postdanmark, har en bundplanke med til mig på Torsdag, nærmere bestemt
et Abit BL7-RAID, det er jo også således, at mere vil have mere, hvorfor jeg
nok
snart bliver træt af mine 3*256MB, og må finde på noget nyt..
jeg har så kastet øjnene på 512MB stænger (1024MB stænger koster klaus)
men 512MB stænger findes både som 32*8, og som 64*4 har det nogen
betydning hvad jeg vælger?

der er lidt prisforskel, begge typer er angivet til 7,5ns

--
med venlig hilsen Michael, residerende i Nyborg
fjern dyret i min @dresse, ved privat post