USB 2.0 brænder?
Fra : Tine & Thomas

Dato : 19-11-02 20:49

Hej folks

Er der nogen som har nogen erfaring med externe usb 2.0 brændere?

Godt / Skidt ?

Fra : Troels Nielsen

Dato : 20-11-02 09:53

Jeg har haft en Freecom FX-1 ekstern brænder (USB 2.0) i snart et år, og den
virker upåklageligt både ved USB 1.0 og USB 2.0 drift. Har aldrig lavet en
fejlbrænding.

Mvh Troels

Fra : Simon Ravn

Dato : 20-11-02 18:35

On Tue, 19 Nov 2002 20:48:36 +0100, "Tine & Thomas"
<thomas-steinmeier@ofir.dk> wrote:

>Hej folks
>
>Er der nogen som har nogen erfaring med externe usb 2.0 brændere?
>
>Godt / Skidt ?

Har netop købt en Yamaha i deres dejlige design. Fungerer fint. Jeg
kan dog ikke få det til at virke med over 16x CD-R brænding, men det
tror jeg mere skyldes de medier jeg har.

Simon Ravn

http://www.melomaniac.dk