creative SoundWorks csw320
Fra : peter

Dato : 19-11-02 20:07

Har ikke forstand på højtalere, så jeg sørgerlige her.

Har tænkt på at købe csw320 (sw320), men er lidt usikker
på det med diverse stik. følgende er klippet fra
http://uk.europe.creative.com/products/product.asp?prod=222&page=6

"Sockets
Audio Inputs
3.5mm stereo mini jack (Colour Lime)

Speaker Outputs
RCA Jack
LEFT - White
RIGHT - Red"

mit lydkort (onboard) har "walkman"-stik,
gætter på det er 3.5mm steroe mini jack

men hvad med de andre stik?
er det til at tilslutte stereoanlæg eller?

mvh Peter

Fra : Martin K

Dato : 19-11-02 20:45

peter wrote:
> mit lydkort (onboard) har "walkman"-stik,
> gætter på det er 3.5mm steroe mini jack

Jeg fik storebroderen (Cambridge Soundworks FPS1600) i sidste uge. Den
eneste forskel er egentlig at der er flere højtalere med til mit sæt...

> men hvad med de andre stik?
> er det til at tilslutte stereoanlæg eller?

Der er jack-stik som du kyler i dit lydkort. De andre stik sætter du ind i
subwooferen, og så burde det gerne spill : )

--
Martin K

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 19-11-02 22:14

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> wrote in message

> Der er jack-stik som du kyler i dit lydkort. De andre stik sætter du
> ind i subwooferen, og så burde det gerne spill : )

Med andre ord - forbindelse fra SUBwooferen til satellithøjttalerne...

--
/H3nrik V!

Special thanks goes to Intel for giving me that 1G OverClock
PIV 1.6A, now @ 2.6

Fra : Martin K

Dato : 20-11-02 16:59

H3nrik V! [2670] wrote:
> Med andre ord - forbindelse fra SUBwooferen til
> satellithøjttalerne...

Ja ok... så simpelt kunne det forklares

--
Martin K

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 19-11-02 21:58

"peter" <peter@mailmeNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gætter på det er 3.5mm steroe mini jack
>
> men hvad med de andre stik?
> er det til at tilslutte stereoanlæg eller?

Der er et stik til dit lydkort som går til volumeknappen og fra
volumeknappen til din subwoofer. Satelitterne sætter du så til subwooferen
og så selvfølgelig strøm, så kører det. De spiller SKIDE godt til prisen,
det garanterer jeg dig!

VH
Peter

Fra : peter

Dato : 20-11-02 16:35

"Peter Tønnesen" <peto@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> subwooferen og så selvfølgelig strøm, så kører det. De spiller SKIDE
> godt til prisen, det garanterer jeg dig!

tak til jer alle,
nu tør jeg godt købe dem :)

mvh Peter