/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
TDC Proaccess ISDN døde kl.12
Fra : Torben


Dato : 02-03-01 17:39

TDC´s dial-in nummer 16261 til proaccess ISDN er fortsat død omkring
Næstved.
Er hele landet ramt ?

Det er for dårligt at man som flatrate abonnement er nødsaget til at
anvende betalingsnummeret 55779365.
Hvorfor stiller TDC ikke nogle lokale dial-in puljer til rådighed ?


MVh


 
 
Wintermute (02-03-2001)
Kommentar
Fra : Wintermute


Dato : 02-03-01 17:54

> TDC´s dial-in nummer 16261 til proaccess ISDN er fortsat død omkring
> Næstved.
> Er hele landet ramt ?

Nej, for 16261 er ikke et "rigtigt" nummer.

Det stiller bare om til din lokale server.

Det er ihvertfald sådan jeg har opfattet det.

Mvh
Brian Andersen
Svendborg



Martin Højriis Krist~ (02-03-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 02-03-01 18:04

"Torben" <no@body.as> skrev i en meddelelse
news:3A9FCCBA.BB7C3DE5@body.as...
> Det er for dårligt at man som flatrate abonnement er nødsaget til at
> anvende betalingsnummeret 55779365.
> Hvorfor stiller TDC ikke nogle lokale dial-in puljer til rådighed ?

Fordi 16xxx er numre der netop viderestiller til de lokale puljer, men
sørger for at takseringen er speciel (og her 0,-)
Debatten har været der før (om der burde være alternativer ved nedbrud) og
min mening er at hvis man begynder at sige at når der er problemer kan dette
og dette anvendes i stedet så er det for det første fordi man har for mange
problemer og for det andet burde det så være så gennemført at man fx kunne
kalde op med mobiltelefoner eller lign for at sikre total sikkerhed.
Det tror jeg simpelthen ikke der er økonomi til og det er nok også derfor
der ikke garanteres en oppetid.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet



N/A (02-03-2001)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 02-03-01 20:47



Andreas Plesner Jaco~ (02-03-2001)
Kommentar
Fra : Andreas Plesner Jaco~


Dato : 02-03-01 20:47

In article <KLSn6.2690$fK3.101375@news000.worldonline.dk>, Carsten Petersen wrote:
>
>> Det er for dårligt at man som flatrate abonnement er nødsaget til at
>> anvende betalingsnummeret 55779365.
>> Hvorfor stiller TDC ikke nogle lokale dial-in puljer til rådighed ?
>
>Jeg synes det er for dårligt at når man er kunde hos opasia.
>at man er nød til at bruge en testserver og world online
>for at kunne bruge nettet..........

Jeg synes det er for dårligt at du ikke har betalt for en serviceaftale
der garanterer dig 100% oppetid, og kompensation, hvis ting er nede.

--
Andreas Plesner Jacobsen | BOFH excuse #50:
Der taler for sig selv. |
| Change in Earth's rotational speed

Lars P. Fischer (03-03-2001)
Kommentar
Fra : Lars P. Fischer


Dato : 03-03-01 02:31


"Carsten Petersen" <carpet@image.dk> writes:

> Jeg synes det er for dårligt at når man er kunde hos opasia.
> at man er nød til at bruge en testserver og world online
> for at kunne bruge nettet..........

Ja, det er en skandale. Tænk at ting sådan kan gå i stykker. Hvorfor
kan TDC ikke finde ud af det, når du HT kan få busserne til altid at
køre til tiden, DSB har S-tog der aldrig går i stykker, og min cykel
aldrig punkterer. Hvad fanden har TDC gjort med alle de penge deres
Opasia kunder har betalt for oppetidsgaranti, redundans og
døgnservice?

/Lars
--
If sarcasm was posted on the USENET, would anyone notice? - J D Nicoll

Martin Edlich (03-03-2001)
Kommentar
Fra : Martin Edlich


Dato : 03-03-01 02:08

In article <86y9unr64d.fsf@stort.suk.dk>,
"Lars P. Fischer" <fischer@suk.dk> wrote:

> If sarcasm was posted on the USENET, would anyone notice?

Ja.

--
MVH
Martin Edlich

Bjarke Andersen (03-03-2001)
Kommentar
Fra : Bjarke Andersen


Dato : 03-03-01 00:33

"Torben" <no@body.as> wrote in message news:3A9FCCBA.BB7C3DE5@body.as...
> TDC´s dial-in nummer 16261 til proaccess ISDN er fortsat død omkring
> Næstved.
> Er hele landet ramt ?
>
> Det er for dårligt at man som flatrate abonnement er nødsaget til at
> anvende betalingsnummeret 55779365.
> Hvorfor stiller TDC ikke nogle lokale dial-in puljer til rådighed ?

Det er også for dårligt at TDC ikke stiller lokale antenner til rådighed,
når kabeltvnettet bryder ned.

--
Bjarke Andersen
Wanna reply by email? Remove the spammer in address



Knud Gert Ellentoft (03-03-2001)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 03-03-01 03:49

Sat, 3 Mar 2001 00:33:00 +0100, skrev "Bjarke Andersen"
<bjoeg@bjoeg*spammer*.dk>:

>Det er også for dårligt at TDC ikke stiller lokale antenner til rådighed,
>når kabeltvnettet bryder ned.

Det er jeg ligeglad med, for TeleDK har ikke kabeltv i Sorø.

Men jeg har telefon og internetopkobling hos dem, så når det ikke er i
orden, så burde de have en reserve i form af brevduer.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.
Bruger din udgave af Outlook Express Sv: i svar?
Så ser en stor del af gruppens brugere ikke dit svar.
Rettelse kan hentes på http://home.chello.no/bmork/oefix.exe

Torben (03-03-2001)
Kommentar
Fra : Torben


Dato : 03-03-01 15:18

Hej
Med mit indlæg mente jeg at man skulle kunne bruge de lokale centraler
uden at betale minuttakst - altså som backup dial-in. Jeg er udmærket
klar over at der opstår fejl hos alle ISP'er

Da det kom op at køre igen og folk havde indstillet sig på at der ikke
var access, så var det en imponerende hastighed man kunne opleve som en
af de første på TDC retablerede system. Det er sjældent man ser begge
ISDN kanaler køre 98-100% kontinuerligt
Hos CC kører kanalerne typisk 70% og hos WOL 85-95%


Mvh


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177517
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408634
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste