Kender nogen...
Fra : Krammemusen

Dato : 19-11-02 18:42

Er her nogen som kender Dolly Rosenlyst i Assens - har talt med hende et par
gange og hun virker rigtig sød. Har nogen her inde erfaringer med hendes
opdræt?

Mvh Helle

Fra : Mette Jensen

Dato : 19-11-02 19:16

Ja navnet har jeg set før..... Men det er i forbindelse med heste!!
Hun har vist en rigtig god Pinto (indianer hest), faktisk tror jeg hun har
mange!

Nå, men i forbindelse med katte har jeg ingen erfaringer med hende,
men kunne forstille mig, at hun går lige så meget op i dem, som hendes
heste.

Men hensyn til Familiy´s som du skriver om i en anden tråd, kender jeg kun
derers MC opdræt.
Og det er nogel gode katte de har og de går da også tit på udstilling med
dem.

--
Venlig hilsen Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : Grit Wessel

Dato : 19-11-02 22:58

> Er her nogen som kender Dolly Rosenlyst i Assens - har talt med hende et
par
> gange og hun virker rigtig sød. Har nogen her inde erfaringer med hendes
> opdræt?

Hej Helle

Kigger du på sokoker nu? Eller har hun også andre racer?

Jeg kender hende ikke, og har derfor hverken godt eller dårligt at sige om
hende.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte