DTEXT - er den nu nede IGEN???
Fra : arc@na

Dato : 19-11-02 18:22

dtext virker til en afveksling (hrm) irresponsiv.

arc@na

Fra : Merk Würdichliebe

Dato : 19-11-02 18:50

On Tue, 19 Nov 2002 17:22:14 +0000 (UTC), "arc@na"
<boss@nsa.invalid.gov> wrote:

>dtext virker til en afveksling (hrm) irresponsiv.
..
Ja den er tidliger annonceret lukket pga. udskiftning af et centralt
stykke hardware. http://kundeservice.tdconline.dk/driftsinformation/

Heldigvis Har TDC 2 newsservere så du kan bare bruge den anden
"news2.tele.dk"

news2 fungerer som et blinklys i havsnød :p

-
Merk Würdichliebe

When one door closes another door opens

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-11-02 19:41

"Merk Würdichliebe" <merkwurd@hotmail.com> wrote in message
..
> Ja den er tidliger annonceret lukket pga. udskiftning af et centralt
> stykke hardware. http://kundeservice.tdconline.dk/driftsinformation/

Hmm okAY, Nu anoncerede Morten nu igår, at han regnede med at arbejdet var
færdigt inden kl. 18:00

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-11-02 20:19

<news:Xns92CBB75BCD71newsspamrootweilerdk@62.243.74.162> i

Fra : Merk Würdichliebe

Dato : 19-11-02 20:37

On Tue, 19 Nov 2002 19:40:53 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@REMOVEspamfilter.dk> wrote:

>Hmm okAY, Nu anoncerede Morten nu igår, at han regnede med at arbejdet var
>færdigt inden kl. 18:00

Vist nok fra 10.30-18.00 og med lidt held var de færdige i god tid ;)
komplicerede tekniske ting tager altid det dobbelte af det først
anslåede, oven i det kommer Murphys lov.
Det skal læres på den hårde måde, det ved Morten godt,
i morgen engang når de er færdige ;)

-

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-11-02 21:40

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@REMOVEspamfilter.dk> wrote in message

> Hmm okAY, Nu anoncerede Morten nu igår, at han regnede med at arbejdet
var
> færdigt inden kl. 18:00

Hov, det var selvfølgelig Jesper Monsted, jeg tænkte på