Medion Skærm fra aldi
Fra : Mo

Dato : 19-11-02 17:21

Hejsa mennesker - nogle med erfaringer omkring 19" Medion skærmen fra
aldi? - er den god?

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 20-11-02 00:19

Mo skrev:

> Hejsa mennesker - nogle med erfaringer omkring 19" Medion skærmen fra
> aldi? - er den god?

Måske de ved lidt mere i den gruppe der handler om skærme ?
dk.edb.hardware.skaerm

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : David Christiansen

Dato : 20-11-02 12:55

> Hejsa mennesker - nogle med erfaringer omkring 19" Medion skærmen fra
> aldi? - er den god?

Jeg har en, og jeg er yderst tilfreds med den, klare farver, ingen flimmer,
udemærket OSD system. Alt i alt, en rigtig god skærm til pengene

og så kan den kører minimum køre 100Hz i 1024*768

Mvh

David

Fra : Jens Beltofte Sørens~

Dato : 20-11-02 17:05

"David Christiansen" <davidx@ofir.dk> wrote in message

> Jeg har en, og jeg er yderst tilfreds med den, klare farver, ingen
flimmer,
> udemærket OSD system. Alt i alt, en rigtig god skærm til pengene
>
> og så kan den kører minimum køre 100Hz i 1024*768

Ja, det er jo fedt nok med de 100Hz, men hvem kører 1024x768 på en 19"
skærm?

Fra : Per Frederiksen

Dato : 20-11-02 20:08

> Ja, det er jo fedt nok med de 100Hz, men hvem kører 1024x768 på en 19"
> skærm?

ja det gør jeg så. Ellers synes jeg ikoner og så videre bliver for småt.

mvh
Per