Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Hvem vil låne mig penge?
Fra : Zonk

Dato : 19-11-02 16:59

jeg er pt på dag penge men det er da også en pæn sjat ;)

jeg har netop ødelagt min kammerats pc (længere historie) og må derfor
betale ham en tilsvarende. hvem vil låne mig de 5000 til det?

(IKKE www.skafpenge.dk) !

Fra : ebbe

Dato : 19-11-02 18:31

"Zonk" <migogliva4everbestfriends@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> jeg har netop ødelagt min kammerats pc (længere historie) og må derfor
> betale ham en tilsvarende. hvem vil låne mig de 5000 til det?

Det kan www.electriccity.dk du skal først betale til april -maj 2003 !
Medion 2,66 PC
Markedets stærkeste multimedia PC. Den nye Medion med Intel Pentium 4 2,66 GHz, 512 MB DDR
RAM, 120 GB harddisk (7200 RPM), 533 MHz frontside bus, nVidia GeForce 4 TI 4200 inkl.
tv/video in/out, DV videoredigering, 16x48x DVD, 40x20x48x CDRW. Frontmodul med 1394
FireWire, 2 USB, line in, mic in, S-Video in, composite in. 10/100 Mbit netkort, 6 kanals
lydkort, multimedia keyboard og wheel Mouse. Software bl.a. Windows XP Home, Nero
BurningROM, StarOffice 5.2 OEM, PowerCinema DVD. Inkl. oprettelse af TDC NetExpress
bredbåndsabonnement. Lynhurtigt Internet til fast pris - uanset forbrug. Uden skærm.
(420 025 0160).

17" farveskærm fra KUN 1.197,-
15" TFT fladskærm fra KUN 2.897,-

P4 2,66 GHz 10.697,-

begin 666 transp.gif
`
end

Fra : Tommy Hansen

Dato : 19-11-02 18:41

> jeg er pt på dag penge men det er da også en pæn sjat ;)

Hvis ikke banken vil, så prøv Handels Finans. Gå i feks. A-Z når lånet går
igennem får du en check du kan vekle ved kassen.