Popop når vindue lukkes
Fra : Jørgen Nissen

Dato : 02-03-01 15:58

Hvordan er jeg jeg laver et popop vindue der åbnes når en besøger
lukker siden?

hilsen
Jørgen

Fra : Ghashûl

Dato : 02-03-01 17:30

On Fri, 02 Mar 2001 15:58:10 +0100, Jørgen Nissen <nissendk@usa.net>
wrote:

>Hvordan er jeg jeg laver et popop vindue der åbnes når en besøger
>lukker siden?

Vel på samme måde som du åbner et normalt, og så bare bede det om at
udføre scriptet ved lukning af siden.

Vær opmærksom på at du bliver MEGET upopulær hvis du benytter det.
Popup generelt er skod, men hvis de kommer når man nu udtrykkeligt
beder browseren om at forlade et site, er det sq alt for irriterende.

--
Regards Sir Ghashûl, Knight of The alt.Roundtable <><
ICQ: 7223629

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 02-03-01 19:27

Helt enig; med mindre du laver en parodi på et porno site.

/Marten

Fra : Allan Vebel

Dato : 03-03-01 01:51

Ghashûl <ghashul@ghashul.dk> skrev:

> Vær opmærksom på at du bliver MEGET upopulær

Det kan vi slet blive uenige om.

Popupvinduer kan dog også bruges til noget fornuftigt. Knud har lavet en
række eksempler på

http://smedeparken.mobilixnet.dk

som er værd at studere.

--
Allan

Fra : Ghashûl

Dato : 03-03-01 09:39

On Sat, 3 Mar 2001 01:51:19 +0100, "Allan Vebel" <allan@vebel.dk>
wrote:

>Det kan vi slet blive uenige om.
>
>Popupvinduer kan dog også bruges til noget fornuftigt. Knud har lavet en
>række eksempler på
>
>http://smedeparken.mobilixnet.dk
>
>som er værd at studere.

Yes, ved det.
Det jeg egentlig mente var at det automatiske popups var skide
irriterende, og en som kom når man forlod siden var endnu værre.

Jeg bruger popups på min side til at åbne grafik i et større vindue.

Fra : Jørgen Nissen

Dato : 04-03-01 16:41

Ghashûl skrev:

>Vel på samme måde som du åbner et normalt, og så bare bede det om at
>udføre scriptet ved lukning af siden.

Kan du ikke komme med et eksempel - jeg er ikke særli god til
javascript.

>Vær opmærksom på at du bliver MEGET upopulær hvis du benytter det.
>Popup generelt er skod, men hvis de kommer når man nu udtrykkeligt
>beder browseren om at forlade et site, er det sq alt for irriterende.

Det ved jeg godt, men det skal bruges til en joke...

hilsen
Jørgen

Fra : Ghashûl

Dato : 04-03-01 19:11

On Sun, 04 Mar 2001 16:41:20 +0100, Jørgen Nissen <nissendk@usa.net>
wrote:

> [...]
>javascript.

>Det ved jeg godt, men det skal bruges til en joke...

Så skal du bare have en funktion der hedder openwindow.