Printerserver
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-11-02 10:26

Greetings!

Jeg sidder her med en printerserver fra i-data. Der er tale om en type ida
P.S. 04 ETHERNET.

Ved nogen hvor jeg finder oplysninger om kræet ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Leony

Dato : 19-11-02 10:43

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg sidder her med en printerserver fra i-data. Der er tale om en type ida
> P.S. 04 ETHERNET.
> Ved nogen hvor jeg finder oplysninger om kræet ?

www.i-data.dk
Jeg har dog gjort ligesom i TV-køkkenet - nemlig snydt lidt:
http://www.mpitech.com/support/discont_manuals.htm
(lidt langsom, men prøv at trykke stop efter et par minutter)
http://www.mpitech.com/support/discont_software.htm
Håber det dækker. Ellers så må du grave dybere på:
www.mpitech.com

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-11-02 11:28

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote in message
> Jeg har dog gjort ligesom i TV-køkkenet - nemlig snydt lidt:
> http://www.mpitech.com/support/discont_manuals.htm

Jeg har faktisk været derinde, men var i tvivl om det var det rigtige
sted...

Fra : Leony

Dato : 20-11-02 11:20

> Jeg har faktisk været derinde, men var i tvivl om det var det rigtige
> sted...

Tja...Jeg skal da ikke kunne sige om det er rigtigt, men
www.i-data.dk henviser til denne hjemmeside. Der er et par modeller som
tilnærmelsesvis kunne minde om navnet på din.
Held og lykke.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-11-02 13:49

> Tja...Jeg skal da ikke kunne sige om det er rigtigt, men
> www.i-data.dk henviser til denne hjemmeside. Der er et par modeller som
> tilnærmelsesvis kunne minde om navnet på din.

Jeg har trevlet det igennem, men kan ikke finde den jeg har liggende...

> Held og lykke.

Takker...

Jeg vil prøve at kontakte MPItech.