hundflytväst sökes
Fra : Henric

Dato : 18-11-02 23:57

Jag söker en hundflyväst till min hund. Blandras lik Dobberman som väger ca
45 kg.
Någon som har en eller vet var jag kan beställa?
Tänk på att inte korsposta vid svar
Mvh Henric

Fra : Wanja Wennberg

Dato : 19-11-02 00:10

Hei du kan prøve på dyrebutikkene der du bor eller der de selger maritimt
redningsutstyr osv.

wanja og pippi

Fra : Kenth Zingmark

Dato : 19-11-02 08:10

Kolla i Hjertmans katalog sid 5 eller på hemsidan www.hjertmans.se
Tror att Claesisjön också har.
Kenth

Fra : Sture Johansson

Dato : 19-11-02 20:22

Jag är återförsäljare av regatta och kan ordna fram en hundväst om du är
intresserad. gå in på (med risk för påhopp om reklam ) www.rodnreel.nu
och beställ genom butiken.