Mit Internet stopper efter 1 time !
Fra : Dopedog

Dato : 18-11-02 23:21

Jeg har TDC Bredbånd 2048 / 512 og det har kørt glimrende i alt den tid jeg
har haft det MEN den seneste
uges tid er den begyndt at g're noget meget mystisk !

Efter jeg har været koblet op i en time præcis så ryger forbindelsen ....
d.v.s. den ryger ikke, den er der stadigvæk og der er "lys" i begge vinduer
i menu baren som om den arbejder men jeg kan hverken sende mails, downloade,
surfe eller noget som helst og jeg er nød til at gå af og på igen. Nogen der
ved hvad der kan være galt?

Kører UDEN router, med Win XP Pro Edition på en AMD 1,1 Ghz, 384 MB ram
o.s.v. o.s.v.

Bruger Windows' eget Dial-UP program :)

-Ronnie

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-11-02 00:00

"Dopedog" <dopedog@ofir.dk> skrev :

>Jeg har TDC Bredbånd 2048 / 512 og det har kørt glimrende i alt den tid jeg
>har haft det MEN den seneste
>uges tid er den begyndt at g're noget meget mystisk !

Jeg vil foreslå at du spørger i news:tele.internet.adsl, der er
sikkert større mulighed for hjælp.

Fra : Dopedog

Dato : 19-11-02 10:13

> Jeg vil foreslå at du spørger i news:tele.internet.adsl, der er
> sikkert større mulighed for hjælp.

Ok mange tak for det :)

-Ronnie

Fra : Dopedog

Dato : 19-11-02 14:28

Nå det ser ud til at du nu ... det var noget med firewallen o.s.v.

-Ronnie