AMD XP 1800+ med ECS K7S5A
Fra : Martin S.

Dato : 18-11-02 23:44

Hej, har lige bygget ovenstående til en af mine venner.
Jeg har et mærkeligt problem. Den vil kun tænde hver 2. gang.
Hvis den tændes 1. gang så "staller" den bare. Slukker man og tænder igen,
så kører den videre. Og slukker man så igen. ja så skal man tænde igen.
Fatter det ikke,
Det er som om den tænder "bedre" uden tilsluttet tastatur, men jeg har nu
prøvet med 2 stk. uden nogen forskel

Udover subject er der Seagate Barracuda IV
Liteonbrænder
256 MB DDR - Kingston eller lign.
Geforce 4 MX fra MSI

Gode forslag eller idéer modtages ....
--
Martin S

Fra : Ole Junker

Dato : 19-11-02 01:21

On Mon, 18 Nov 2002 23:44:24 +0100, "Martin S."
<real_warhawk@removethis.hotmail.com> wrote:

> [...]
>Fatter det ikke,
>Det er som om den tænder "bedre" uden tilsluttet tastatur, men jeg har nu

Der er jo ikke mange opsætningsmuligheder at gå forkert af.

Hvordan har du sat jumper JP1, Keyboard Power On Selector?

--------------------
Ole Junker
ojunker[hos]e-box.dk

Fra : Martin S.

Dato : 19-11-02 01:35

"Ole Junker" <ojunker@e-box.dk> skrev i en meddelelse

> Der er jo ikke mange opsætningsmuligheder at gå forkert af.

Næh, og derfor kunne jeg nu ikke forstå hvorfor dælen den lavede det nummer.

> Hvordan har du sat jumper JP1, Keyboard Power On Selector?

Havde indstilllet det til on.. har nu stillet det til off. Også i bios.
Det virker som om en biosupdate gjorde udslaget.
Jeg må tænde og slukke et par gange (eller flere... hæ) for at se om lortet
virker.