900MB CD'er
Fra : Usage

Dato : 18-11-02 23:15

Det har jeg aldrig set før. 100min / 900MB CD'er (40x speed)

Er det mig der er håbløs bagefter, eller er det noget nyt?

/ Kenneth

Fra : Kasper B.

Dato : 19-11-02 21:58

"Usage" <kennethFJERN@usage.biz> skrev i en meddelelse
> Det har jeg aldrig set før. 100min / 900MB CD'er (40x speed)
>
> Er det mig der er håbløs bagefter, eller er det noget nyt?
>

> / Kenneth

Jeg har heller aldrig hørt om dem.. Hvor har du set dem...?

Mvh. Kasper B. Rasmussen

Fra : Usage

Dato : 19-11-02 23:07

> Jeg har heller aldrig hørt om dem.. Hvor har du set dem...?
>
> Mvh. Kasper B. Rasmussen

Utrolig mange steder nu. dba.dk / qxl.dk osv. De fåes i tyskland og
England - ved ikke om de fåes her hjemme endnu.