Copenhagen musemåtte
Fra : MaRk

Dato : 18-11-02 22:47

Hej

Jeg har kigget på copenhagen design musemåtte.
Link:http://asp.webconsult.dk/privat/vareinfo.asp?VareID=141

Er den god? Anmeldelsen lyser god, men hvordan er den i forhold til icemat.
Kan den køre med trådløs mus?

Iøvrigt, hvilken mus er god til under 400 helst med 4 knapper+ og optisk.

Mvh
Mark

Fra : [4800]TaDaa@

Dato : 18-11-02 23:17

Hej Mark

> Jeg har kigget på copenhagen design musemåtte.
> Link: http://asp.webconsult.dk/privat/vareinfo.asp?VareID=141

Ser ok ud - Er dog mere til Icemat !

> Er den god? Anmeldelsen lyser god, men hvordan er den i forhold til
icemat.
> Kan den køre med trådløs mus?

Hvorfor skulle den ikke kunne køre med trådløs mus ??? Eller var det
skrivefejl, så du mener optisk ???

> Iøvrigt, hvilken mus er god til under 400 helst med 4 knapper+ og optisk.

Dette er musen for dig !!!
<http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1444767920> Men
mindre du insisterer på den skal være trådløs !
--
/Regards
TaDaa

Fra : Leony

Dato : 19-11-02 07:38

"MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> skrev i en meddelelse

> Jeg har kigget på copenhagen design musemåtte.
> Link:http://asp.webconsult.dk/privat/vareinfo.asp?VareID=141
> Er den god? Anmeldelsen lyser god, men hvordan er den i forhold til
icemat.

Jeg har ikke musemåtten, men den ser da rimelig ud. Synes dog designet er
lidt "kontoragtigt", hvad pokker skal man med en rille hvori der kan ligge
en kuglepen (det kan selvfølgelig være meget rart hvis man møder en babe i
et spil Counterstrike og lige skal have hendes nummer).
Hvordan den er i forhold til IceMat tør jeg heller ikke sige, men jeg kan da
godt afsløre at hvis det var mig, så blev mine penge brugt på en IceMat -
også selvom den koster det dobbelte.
Egentligt pudsigt at det eneste negative der er at sige om en musemåtte er
at den mangler en manual Der er jo ingen der gider læse en manual på
tykkelse med biblen inden de kan bruge deres nyindkøbte musemåtte.

> Iøvrigt, hvilken mus er god til under 400 helst med 4 knapper+ og optisk.

Kig efter Logitech eller Microsoft, så får du en rigtig god mus. Så skal du
bare vælge den du bedst kan lide.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/