Cairn terrier
Fra : Susanne Colsted

Dato : 18-11-02 20:16

Vi er desværre nødt til at skille os af med Elvis. Da vores lille datter er
allergisk....

Elvis er brun/sort meleret. Han er raceren, men uden stamtavle, vaccineret,
chippet, 99% renlig, kan være alene hjemme, vant til børn, er ikke i
møblerne...alt i alt en superhund.

Han bor i nordssjælland.

Hilsen Susanne

Fra : ~ Susanne ~

Dato : 19-11-02 20:50

Hej Susanne

Hvor gammel er han? Hvordan har han det med andre hunde? Har I gået til
nogen form for træning med ham? Er han lydig? Er han vant til at gå uden
snor? Hvorfor er han uden stamtavle?

Når jeg stiller dig disse spørgsmål, så er det delvist pga. interesse, og
delvist pga. nysgerrighed. Min kæreste og jeg har selv en cairn terrier,
tæve, 1 ½ år.

Vi vil gerne have en hund til, men havde egentlig tænkt os at vente til
vores nuværende hund blev lidt ældre (læs: mere velopdragen ).

Med venlig hilsen

Susanne Munkebo

Fra : Susanne Colsted

Dato : 19-11-02 21:25

Hej Susanne
Han er 16 uger. Vi har ikke gået til træning, da der ikke er startet nyt
hold endnu...
Han er lydig, hans alder taget i betragtning, vi går for det meste uden
snor. Og han er vant til andre hunde, fra parken.
Han er uden stamtavle, da hans mor ikke var i DKK da hun blev "gravid" med
hans kuld, men det er hun nu.

Håber det var svar nok...og har vakt endnu mere nysgerrighed. For han er en
skøn hund !!

Susanne

Fra : ~ Susanne ~

Dato : 19-11-02 22:05

Hej Susanne

Ja, det var jo temmelig ungt. Jeg har desværre ikke den tid det tager at
tage sig godt af en så lille hvalp nu og de næste måneder frem. Selvom jeg
gerne vil indrømme, at det trækker en hel del i mig

Jeg håber at du finder et rigtig godt hjem til ham, men med hans unge alder,
vil det nok ikke være så svært.

Held og lykke til dig og Elvis!

Susanne

Fra : Mari

Dato : 20-11-02 01:18

"Susanne Colsted" <susanne_colsted@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Han er uden stamtavle, da hans mor ikke var i DKK da hun blev "gravid" med
> hans kuld, men det er hun nu.

DKK har lempet reglerne for stambogsføring.
Har du forsøgt at få ham stambogsført, efter at moderen har
fået sin stambog overført??

Mari