MS Windows
briani 27239
Ang: Milk theme til XP?
Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 18-11-02 20:39

Hej.
Jeg har hentet Milk themet til xp fra themexp.org men jeg ved ikke helt
hvordan jeg skal installere det. Det er ikke som de andre jeg har hentet.(
en fil pakkes ud, og vælger theme-filen i StyleXP)

Hvordan gør jeg? Det ser nemlig utrolig godt ud!

--
Hilsen/Best regards
Rasmus Hauge

Fra : Torben

Dato : 18-11-02 22:22

Rasmus Hauge Hansen wrote:
> [...]
> har hentet.( en fil pakkes ud, og vælger theme-filen i StyleXP)
>
> Hvordan gør jeg? Det ser nemlig utrolig godt ud!

Pakke den ud i C:\WINDOWS\Resources

--
Best Regards/Venlig Hilsen:
Torben Koch

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 18-11-02 23:27

In news:3dd9597c$0$6145$ba624c82@nntp02.dk.telia.net,
Torben <me@something.int> typed:

Det har jeg nu gjort, men XP vil ikke "genkende" layout-filen...
Jeg har 3 forskellige versioner liggende af Milk (Milk Beta, Milk Final, og
bare Milk)
Alle hentet fra forskellige themesider.
Torben, kunne jeg ikke få dig til at sende din version, da den jo til
syneladende virker...

Fra : Torben

Dato : 19-11-02 10:25

Rasmus Hauge Hansen wrote:

> [...]
> Final, og bare Milk)
> Alle hentet fra forskellige themesider.
> Torben, kunne jeg ikke få dig til at sende din version, da den jo til

Done.

Har du installeret StyleXP, eller den der hacked uxtheme.dll fil?
Bruger du SP1?

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 19-11-02 13:20

In news:3dda0307$0$5751$ba624c82@nntp04.dk.telia.net,
Torben <me@something.int> typed:

Jeg bruger StyleXP, og bruger ikke SP1.
Da jeg for nogle uger siden installerede SP1 kunne jeg derefter ikke bruge
StyleXP.
Derfor valgte jeg at slette det igen.
Er der en måde hvorved man kan kombinere de to ting?

Fra : Torben

Dato : 19-11-02 14:19

Rasmus Hauge Hansen wrote:

> Er der en måde hvorved man kan kombinere de to ting?

Ved det faktisk ikke 100% sikkert.
Jeg bruger ikke SP1 selv.

Fra : Ole C

Dato : 19-11-02 19:03

Rasmus Hauge Hansen skrev blandt andet:

> Da jeg for nogle uger siden installerede SP1 kunne jeg derefter ikke
> bruge StyleXP.
> Derfor valgte jeg at slette det igen.

Da du installerede SP1, rettede Windows den hackede "uxtheme.dll" til den
originale version.
Så du skal bare installere StyleXP igen - så virker det.

--
vh
Ole C

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 19-11-02 23:06

On Tue, 19 Nov 2002 19:02:34 +0100, "Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk>
wrote:

>Da du installerede SP1, rettede Windows den hackede "uxtheme.dll" til den
>originale version.
>Så du skal bare installere StyleXP igen - så virker det.

LOL

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Ole C

Dato : 19-11-02 23:48

Morten Bowman Hansen skrev blandt andet:

> LOL

???

--
vh