HD men hvilke
Fra : Paul

Dato : 18-11-02 20:06

Hej
Jeg har tænk mig at købe en hd 80 mb men hvilken ???

WD med 8mb cache ellers Seagate Barracuda IV.

Tak

Paul

Fra : Brian

Dato : 18-11-02 21:27

Jeg har en Seagate, som jeg kun kan sige er glimrende og man hører den ikke!
Jeg kender ikke Western Digital.

Mvh
Brian

Fra : Usage

Dato : 18-11-02 21:43

"Brian" <sadman@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en Seagate, som jeg kun kan sige er glimrende og man hører den
ikke!
> Jeg kender ikke Western Digital.
>
> Mvh
> Brian

Seagate og Maxtor plejer at være de modeller der bliver omtalt/diskuteret
mest. Hvilken der er bedst kan der ikke blive enighed om, så det er vel
dagsprisen der afgør det.

Fra : Jens Beltofte Sørens~

Dato : 18-11-02 21:52

"Paul" <hoan@worldonline.dk> wrote in message
> Hej
> Jeg har tænk mig at købe en hd 80 mb men hvilken ???
>
> WD med 8mb cache ellers Seagate Barracuda IV.

Har WD lavet en i den størrelse med 8MB cache

Hvis du vil have en hurtig disk, vælg WD'eren med 8MB cache.

Hvis du vil have en disk, som næsten ikke kan høres, ja så vælg Seagaten.

Så skal du bare vælge

Fra : Thomas Krath

Dato : 18-11-02 22:19

> Jeg har tænk mig at købe en hd 80 mb men hvilken ???
>
> WD med 8mb cache ellers Seagate Barracuda IV.

Jeg har en IBM 120GXP og den kører fint.

Jeg har læst at den nye 180GXP rykker fra alle konkurrenter, men tror at
spørgsmål om indkøb af bl.a. HD (og for den sags skyld andet EDB udstyr) er
meget holdningspræget.

I forhold til en Seagate Barracude, larmer min IBM 120GXP noget mindre, da
Seagate'en har en (i længden) meget irriterende og høj hyletone/lyd, som dog
kun høres i bestemte vinkler.

--
Mvh/Thomas Krath
http://nissan.tkrath.dk - Almera GTi @ 159hk/186nm [SÆLGES]

Få styr på din køreteknik for 100 kr om året - se www.ktklub.dk

Fra : Jens Beltofte Sørens~

Dato : 18-11-02 22:40

"Thomas Krath" <tkrath@REMOVESTHIShotmail.com> wrote in message

> [...]
> Seagate'en har en (i længden) meget irriterende og høj hyletone/lyd, som

Men tilgengæld kan 120GXP'eren ikke klare mere end 8 timer om dage ifølge
IBM selv.

Fra : Thomas Krath

Dato : 18-11-02 22:49

> Men tilgengæld kan 120GXP'eren ikke klare mere end 8 timer om dage
> ifølge IBM selv.

Det er nu 11 timer. Jeg er ikke klar over om det samme gælder 180GXP ?

Fra : **TwN**

Dato : 18-11-02 22:44

Ja, så længe du ikke køber IBM
WD er et rimeligt godt mærke, men jeg ville nok sige at Seagate er det
bedste!

**TwN**

Fra : Thomas Krath

Dato : 18-11-02 22:50

> Ja, så længe du ikke køber IBM

Sjovt nok hænger verden ikke sådan sammen jf. flere grossister som får alle
harddiske retur.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-11-02 11:23

"Paul" <hoan@worldonline.dk> wrote in message

Harddiske hører hjemme i dk.edb.hardware.drev

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen