Brum
Fra : Big Spider

Dato : 18-11-02 19:51

Behöver hjälp med att få bort brummet i min nya datorlåda.
I den gamla MidiTower lådan hördes inget brum.
Men i min nya Hightower låda brummar det mycket. Vill gärna kunna lyssna på
musik i hörlurar.
Kan det vara att det är en annan nätdel nu?
Finns det störningsfilter som till bilar?
Hur ska jag koppla det i så fall?

Har någon haft liknande problem?

Mvh
Spidern

---

Fra : Devast8or

Dato : 19-11-02 00:27

Tjek om der sidder et kable for tæt på en blæser så de støder sammen.
Skru alle ting fast for at undgå unødig resonans.
Hvis ikke det hjælper, så prøv at spørge i news:dk.edb.hardware.stoej der
kan du uden tvivl få mere hjælp til at gøre din computer støjsvag. God
fornøjelse :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Baltazar

Dato : 21-11-02 11:42

> [...]
> I den gamla MidiTower lådan hördes inget brum.
>i min nya Hightower låda brummar det mycket.

Hvis du taler om støj i højttaler-udgangene har jeg også dette problem. Tror
der er noget overgang, men kan ikke forbinde PC til jord. Har du muligheden
for dette, så prøv det. Finder du en løsning vil jeg meget gerne høre den !

/T