ZyXEL 642R
Fra : Michael Melby

Dato : 18-11-02 16:01

Hej!
Hvis der er andre der har denne router, og er ekspert i den.
Så skriv til mig! michael.melby@city.dk

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 19-11-02 00:56

Michael Melby wrote:
> Hej!
> Hvis der er andre der har denne router, og er ekspert i den.
> Så skriv til mig! michael.melby@city.dk

Hvad vil du vide?
Og ja; det foregår i gruppen.

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Michael Melby

Dato : 19-11-02 13:52

Jeg ved ik hvordan man skal åben port 4661, 4662 og 4665 på min zyxel 642!

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 20-11-02 00:17

Michael Melby wrote:
> Jeg ved ik hvordan man skal åben port 4661, 4662 og 4665 på min zyxel 642!

1a. Hvis det er fordi du mener at portene er lukkede, hvordan har du så
kontrolleret at de er lukkede?
1b. Hvad var resultatet af kontrollen?
2a. Har du programmer på routeren, der lytter på de angivne porte?
2b. Er du egentligt ikke også interesseret i at "videresende" traffikken
til en maskine på indersiden af din router?
3. Hvad siger brugervejledningen til routeren om åbning af porte?

<KLIP>

Fra : Michael Melby

Dato : 20-11-02 07:35

1a Når jeg skal bruge eDonkey, skriver den at port 4662 er lukket!
1b Lukket
2a Hved ik?
2b Ja!
3 Har ik fået kigget så meget på den.