valg af 120 gb hd!?
Fra : Christian C.

Dato : 18-11-02 15:23

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-11-02 15:36

Fra : Per Kristensen

Dato : 18-11-02 15:54

> Ja, spørg i dk.edb.hardware.drev !

Og kig du hellere i dk.snob.am_i

Fra : Jens Gregersen [9670~

Dato : 18-11-02 16:02

> > Ja, spørg i dk.edb.hardware.drev !
> >
> Og kig du hellere i dk.snob.am_i

Hvorfor tror du undergrupperne er der??? For at folk bare kan spørge hvor de
har lyst? Så sker der det samme som sker nu med dk.marked.privat.edb.*

Og hvad har det med en snob at gøre? Han henviser til en anden gruppe, hvor
folk højst sandsynligt har en større viden!

Fra : Per Kristensen

Dato : 18-11-02 15:53

> WD1200JB
> Seagate baracuda V
> IBM deskstar 120gxp/180 gxp
>
> Nogen forslag/erfaringer/anbefalinger?
>
> Thanks a bunch og med venlig hilsen
> cbc

Det kommer an på hvad du går efter. Baracuda'en er lydløs men yder lidt
mindre end IBM og vice versa.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-11-02 17:55

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> wrote in message
> Det kommer an på hvad du går efter. Baracuda'en er lydløs men yder lidt
> mindre end IBM og vice versa.

Du er off-topic

FUT:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Bobby Sixkiller

Dato : 18-11-02 17:50

> WD1200JB
> Seagate baracuda V
> IBM deskstar 120gxp/180 gxp

Jeg ville helt klart vælge WD'en ! Hurtigste HD jeg har haft til dato. Jeg
har ingen tillid til IBMs HDs mere efter flere dårlige modeller.
Barracuda'en har jeg ingen personlig erfaring med, men disken klarer sig
ikke nær så godt i tests som WD'en. Kig evt. her:

http://www.tweakup.dk/article/36/dk/ hvor det dog er 80 Gb-modellen, der
anbefales.

http://www.storagereview.com/ hvor følgende konklusion nås vedrørende WD'en:
Conclusion

With desktop performance and capacity vastly superior to the
competition as well as a surprisingly low operating temperature, the Caviar
WD1200JB reaffirms Western Digital's preeminence in the IDE desktop
performance segment.

mvh

FUT: dk.edb.hardware.drev