Selge gjennom nettet?
Fra : Ronny Aasen

Dato : 18-11-02 13:52

Hei!
Finnes det i Skandinavia en slags webside (webbutikk) som en kunstner kunne
bruke for a stille ut og eventuelt selge malinger?
Mange takk

--
Yuri Makassiouk

Fra : Utvikler

Dato : 24-11-02 15:35

> [...]
kunne
> bruke for a stille ut og eventuelt selge malinger?

Mener du malerier?
Jeg har en gang sett en slags galleri som er trolig norsk og som heter
www.kunstmaling.com. De inviterer kunstnere a utstille maleriene og de har
en butikk pa nettet. Design likte jeg godt.

mvh,
thomas

Fra : max

Dato : 24-11-02 17:56

> [...]
> Finnes det i Skandinavia en slags webside (webbutikk) som en kunstner kunne
> bruke for a stille ut og eventuelt selge malinger?

Måske er det noget...
http://www.yellowbase.com/
mvh max