Hjælp til Køb af Ny Computer ...
Fra : KG

Dato : 18-11-02 12:48

Hej ....

Jeg er bestemt ingen novice ud i Computer og dog blev jeg
grundigt taget i hånden da jeg købte ny computer i 2001 -

Nu vil jeg gerne udvide med endnu en Computer - jeg har
9500,- Kr. som fast loft at gøre godt med ... og skal bruge
alt som høre til en ekstra computer.-

Min computer bliver tændt til morgen og slukket engang
efter midnat ... så brugsmæssigt bliver den ikke skånet.

Hvor skal jeg handle ... OBS jeg bor i Nordjylland men
er som sådan ikke bange for at handle på Nettet ...

Kom med et bud og evt. en link ...

Med venlig hilsen
Keld Gydum

--
Bangsbo Design støtter Julemærkesagen !
Stenbakkevej 37 2.th.

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-11-02 13:13

KG wrote:

> Kom med et bud og evt. en link ...

Jeg kan kun anbefale shg.dk på det varmeste.

/David

Fra : Jørgensen

Dato : 18-11-02 13:31

Jeg ville slet ikke være det mindste i tvivl

Køb den www.aldi.dk har på tilbud i denne uge.

Hilsen

Jørgensen

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 18-11-02 15:07

www.datatel.dk

Fra : Lina L

Dato : 18-11-02 19:36

<http://www.mm-vision.dk>

Fra : Chris

Dato : 19-11-02 09:10

Tjek Aldi i denne ugen, nægter at tro du kan få noget bedre til de penge
Chris

Fra : ebbe

Dato : 19-11-02 18:04

"Chris" <chris9@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Tjek Aldi i denne ugen, nægter at tro du kan få noget bedre til de penge
> Chris

www.Electriccity.dk har den samme som ALDI men med 512 Mb DDR Ram og ADSL-inkl.
oprettelse
hvorimod ALDI's kun har 256 mb Ram og en forældet modem der totalt er yt idag
merpris 698 kr. = 10.697 kr og så kan jeg som FDB medlem få rabat 3 pct.
mod Aldi's 9.999 kr uden rabat.