udskrivning af ca 150 tegninger
Fra : Ukendt

Dato : 18-11-02 12:28

Jeg har ca. 150 tegninger der ligger i ca. 10 forskellige mapper. Der
ligger også tegninger som ikke skal udskrives ud i de mapper. Findes
der ikke en let "udskrivnings program" som kan gøre det uden man selv
sidder foran computer (om natten eller sådan noget) Tegningerne er
lavet i AutoCAD 14 med genius

Fra : meiland

Dato : 18-11-02 14:43

Hej ""

Der fandtes engang et tillægsprogram der fulgte med AutoCAD (versionen
kan jeg ikke huske), det hed vist batchplot. Det vil måske kunne hjælpe
dig.

Ellers kan du måske lave et script ala plotfiler.scr.

open mintegning1.dwg
plot
open mintegning2.dwg
plot
luk mintegning2.dwg
open....

Fra : Ukendt

Dato : 19-11-02 08:18

>Der fandtes engang et tillægsprogram der fulgte med AutoCAD (versionen
>kan jeg ikke huske), det hed vist batchplot. Det vil måske kunne hjælpe
>dig.

jeg har fundet et program der er i start menuen der hedder Batch Plot
Utility. Men jeg skal trykke om jeg vil gemme ændringer eller ikke
hvor hver tegning... Hvor kan jeg læse mere om at lave et autocad
script?

Fra : Rasmus Nørskov Peder~

Dato : 29-11-02 22:25

Brug programmet der hedder voloview som er på autudesks hjemmeside

www.autodesk.com