Kan en URL udelukkes fra at blive Cashet (~
Fra : Pierre Neubert

Dato : 18-11-02 10:13

Jeg afvikler et ASP script der kalder en anden Internetside.
Er det muligt, at forhindre den bliver Cashet (gemt) på harddisken, f.eks.
under Temporary Internet Files (og andre steder)?

I givet fald - hvordan?

På forhånd tak

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 18-11-02 10:25

Pierre Neubert skrev:

> Jeg afvikler et ASP script der kalder en anden Internetside.
> Er det muligt, at forhindre den bliver Cashet (gemt) på
> harddisken, f.eks. under Temporary Internet Files (og andre
> steder)?

Prøv at se denne artikel
<http://www.4guysfromrolla.com/webtech/111500-1.shtml>
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Pierre Neubert

Dato : 18-11-02 12:20

Tusind tak Jens.
Det var bare hvad jeg manglede.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 18-11-02 12:27

Pierre Neubert skrev:

> Tusind tak Jens.
> Det var bare hvad jeg manglede.

Velbekomme. Hvis du vil gøre lidt til gengæld må du gerne bruge et
øjeblik på at kigge på min signatur. Det er lettere at følge dine
svar hvis du skriver nedenunder det du citerer.
--
Jens Gyldenkærne Clausen