MS Windows
briani 27239
Outlook Express /Win ME - Win 2000
Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 18-11-02 09:23

Jeg skal skiifte fra windows ME til Windows 2000. Hvodan får jeg kopieret
alle mine
e-mail´s i Outlook Express med over ?

MVH
Allan

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 18-11-02 11:37

> Hvodan får jeg kopieret alle mine
> e-mail´s i Outlook Express med over ?

Funktioner --> Indstillinger --> [Vedligeholdelse] --> | Lagrinsmappe |

Der ligger alle dine mails. Find ud af hvad mappen hedder og kopier al dens
indhold et sikkert sted hen. Når du så har installeret det nye styresystem,
går du ind i Outlook og vælger samme sti som herover. Denne gang vælger du
bare det sted hvor du har lagt filerne som ny lagrinsmappe.
NB. Pas på, for Outlook kommer med et baglænsspørgsmål og hvis du trykker
forkert, sletter den alle dine mails =(

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-11-02 12:24

Kære Trygleren

Det er meget fint, at du gerne vil hjælpe andre, men der er større
sandsynlighed for at hjælpen når frem, hvis du undlader at ændre på
emnelinjen, når du svarer på indlæg. Så havner indlægget i samme tråd
som det oprindelige indlæg, og spørgeren kan genkende det på grund af
den samme emnelinje - i stedet for at spørgeren skal læse samtlige
indlæg i gruppen for tilfældigt at falde over dit svar.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 18-11-02 12:52

>Så havner indlægget i samme tråd som
>det oprindelige indlæg,

Det gør det også alligevel. Jeg kan da se den ligger placeret fint under den
rigtige tråd. Du tror ikke du døjer med et lokalt problem?

Fra : Henning Lund

Dato : 18-11-02 13:07

Trygleren [9000] skrev:

> Det gør det også alligevel. Jeg kan da se den ligger placeret fint
> under den rigtige tråd. Du tror ikke du døjer med et lokalt problem?

Det kommer så an på hvordan folk sorterer deres nyheder

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 18-11-02 15:49

> Det kommer så an på hvordan folk sorterer deres nyheder

Så kan det jo aldrig blive mit problem

Fra : Madsen

Dato : 18-11-02 13:48

Trygleren [9000] skrev:

> Det gør det også alligevel. Jeg kan da se den ligger placeret fint
> under den rigtige tråd. Du tror ikke du døjer med et lokalt
> problem?

Nu kommer det jo lidt an på hvordan man sorterer indlæggene og
hvilken newsreader man bruger. Hvis du endelig skal ændre på
emnelinien så skriv trådens oprindelige emne i parantes. Altså
f.eks.: Sådan (Var: Outlook Express /Win ME - Win 2000).

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 18-11-02 16:20

Trygleren [9000] skrev:

> Så kan det jo aldrig blive mit problem

Først mig selv, så mig selv og så min cykel.
Med den holdning kommer man ikke langt.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 18-11-02 13:48

Allan S. Kristiansen skrev:

> Jeg skal skiifte fra windows ME til Windows 2000. Hvodan får jeg
> kopieret alle mine e-mail´s i Outlook Express med over ?

I gruppen som omhandler Outlook Express ville du kunne finde svaret.

Madsen.