Scanner problemmer
Fra : Karsten Strøm

Dato : 18-11-02 06:05

Jeg har et lille problem med en Mustek 1200 CU Plus scanner, som jeg har
købt brugt, og det er at jeg mangler noget papir på den med licens-nummret
på, for at kan hente nogle nyer driver hjem til den.
For jeg skal oplyse de 2 første bogstaver i licens nr, hvad gør jeg

os: windows xp dk pro

her er linken til siden med driver.
http://www.mustek-europe.com/eng_/html/treiber.htm

Fra : Leony

Dato : 18-11-02 07:12

"Karsten Strøm" <faerk@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> på, for at kan hente nogle nyer driver hjem til den.
> For jeg skal oplyse de 2 første bogstaver i licens nr, hvad gør jeg

Sådan som jeg forstår det, så har det ikke noget med licensbetingelser eller
noget der ligner at gøre. Du skal indtaste de 2 første bogstaver af
produktets serienummer for at sikre det er de rigtige drivere du downloader.
Serienummeret skal sidde bapå eller i bunden af scanneren.

Alternativt kan du hente dem her:
http://www.windowsxp-drivers.com/companies/17/707.htm

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Karsten Strøm

Dato : 18-11-02 16:27

> [...]
downloader.
> Serienummeret skal sidde bapå eller i bunden af scanneren.

Det vil jeg så prøve, tak for hjælpen..