Billede(r) af schæfer
Fra : John [8600]

Dato : 17-11-02 22:58

Hejsa :).

Vi står og mangler 2-3 gode billeder af schæferen til vores raceinfo og
håber der en venlig hundesjæl i denne gruppe der har nogle liggende?.
Hvis det er tilfældet og vi må "låne" dem, kan de sendes til leksikon@nethundeguiden.dk

På forhånd mange tak.
www.nethundeguiden.dk
post@nethundeguiden.dk

Fra : Kristian

Dato : 18-11-02 08:11

"John [8600]" <fox_one@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> håber der en venlig hundesjæl i denne gruppe der har nogle liggende?.
> Hvis det er tilfældet og vi må "låne" dem, kan de sendes til

Jeg smider lige et link til dig. Under ugens foto kan du sikkert finde noget
der er brugbart. Det er indsend af private, så jeg tror ikke der er
copyright.
http://www.schaeferhunden.dk/

Vh. Winther

Fra : Pia J

Dato : 18-11-02 08:24

"Kristian" <Falk-Petersen@adslhome.dk> wrote in message
> Jeg smider lige et link til dig. Under ugens foto kan du sikkert finde
noget
> der er brugbart. Det er indsend af private, så jeg tror ikke der er
> copyright.

Åhjo, det er der altid. Ophvsmand er ophavsmand, uanset om man til daglig er
tandlæge.

Jeg ligger egentlig i sengen med halsbetændelse, så jeg gider ikke grave
lovparagraffer frem - men sådan er det altså. Man SKAL spørge først. Med
mindre billedet er så gammelt at fotografn er død.

:Pia

Fra : Tina Christiansen

Dato : 18-11-02 10:26

> Vi står og mangler 2-3 gode billeder af schæferen til vores raceinfo

Hej

Jeg har nogle billeder af min hvide schæfer hvis det skulle have interesse.

Med venlig hilsen
Tina

Fra : John [8600]

Dato : 19-11-02 22:08

> [...]
>
> Vi står og mangler 2-3 gode billeder af schæferen til vores raceinfo og
> håber der en venlig hundesjæl i denne gruppe der har nogle liggende?.

Hej :).

Mange tak til dem der har sendt billeder og vi har nu dem der skal bruges.

Nethundeguiden.dk
Webmaster - John Johansen