PHP og PDFLib
Fra : Thïngmand

Dato : 02-03-01 10:38

Jeg har installeret PHP og Apache på Win ME vha. NuSphere. Det skulle
understøtte oprettelse af PDF dokumenter on the fly. Alle filer ser da også
ud til at være der og jeg har tilføjet extension i php.ini - men det virker
ikke! Jeg har hentet nogle test scripts, bl.a. pdf_clock.php, men lige meget
hjælper det. Jeg får flg. fejlmeddelelse:

Fatal error: Call to undefined function: pdf_new() in
d:\internet\php4\pdf\pdf.php on line 2

Er der nogle der har erfaringer med PDF og PHP på en Windows maskine og evt.
kunne poste et script der er testet i Windows?

Fra : Troels Arvin

Dato : 02-03-01 11:05

On Fri, 02 Mar 2001 10:37:52 +0100, "Thïngmand" <michael@thingmand.dk>
wrote:

> Jeg har installeret PHP og Apache på Win ME vha. NuSphere.
Overvej at benytte installeren fra http://www.php4win.de/

I det hele taget har jeg hørt, at ovennævnte sted er _stedet_ for folk,
der benytter PHP på Windows.

Husk også, at du skal installere pdflib fra
http://pdflib.com/pdflib/
(godtnok virker det som om, at pdflib.com's navneserver p.t. er nede)

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 02-03-01 11:05

"Thïngmand" <michael@thingmand.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
meget
> hjælper det. Jeg får flg. fejlmeddelelse:
>
> Fatal error: Call to undefined function: pdf_new() in

Det kunne jo godt lyde til at pdflib ikke var installeret, hvis du kører en
phpinfo() står den så til at være der?

du kan jo evt. prøve at dl()'e dll filen, hvis du ikke kan få den med via
php.ini (selvom det ikke burde være nødvendigt..)

--
Mvh. Nezar Nielsen