Er der nogen...
Fra : Holm

Dato : 17-11-02 19:57

der har en kamin til salg ????

Jeg har nemlig vundet en 1 plads i dressur med min super gode hund....
HURRRRRAAAAAAAAAA!!!!!!!!

.....og så er det altså lige at jeg mangler en flot kamin til at stille
pokalen på !!! ; O)))
SMILER STORT.....

Det var vores første konkurrence og jeg var bævrende nervøs...men hvor det
sjovt og lærerigt.

Holm.

PS: Så nu har jeg en hvalp til salg efter en "præmieret" tæve...hæ hæ hæ
....!!!

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 17-11-02 20:37

Hej Holm

Holm wrote:
> [...]
> HURRRRRAAAAAAAAAA!!!!!!!!
>
> ....og så er det altså lige at jeg mangler en flot kamin til at stille

Tillykke med den røde sløjfe.

Kan du ikke nøjes med en kaminhylde? Ellers har min mand lige oplyst, at
en eller anden tysker har taget patent på en fupkamin, der ligner den
ægte vare, men kører på fyringsolie.

Marianne Feddersen

Fra : Musen

Dato : 17-11-02 21:23

Jeg har nemlig vundet en 1 plads i dressur med min super gode hund....
> HURRRRRAAAAAAAAAA!!!!!!!!

Næææh tillykke rigtig mange gange

> ....og så er det altså lige at jeg mangler en flot kamin til at stille
> pokalen på !!! ; O)))

Ja sådan en skal man jo have til "alle" præmierne

> SMILER STORT.....
>
> Det var vores første konkurrence og jeg var bævrende nervøs...men hvor det
> sjovt og lærerigt.

Jeg har selv vundet en 2. og en 3. præmie i dressur med h.h.v min mors
labrador og vores egen grand danois, og faktisk sagde de at det var første
gang i lokalklubbens historie at en Gd havde vundet noget somhelst *GGG*

>p.s. så nu har jeg en hvalp til salg efter en "præmieret" tæve...hæ hæ hæ

Nøøøj så skal du jo huske at hæve prisen...Sådan en må jo bestemt være dyr
*GGG*

Venlgi hilsen og endnu engang tillykke
Musen

Fra : Eva Schmidt

Dato : 17-11-02 21:27

Musen <kunforsjovt@sol.dk.revomethis> skrev i en
> Jeg har nemlig vundet en 1 plads i dressur med min super gode hund....

Stort tillykke, forstår du er glad og stolt!
Der kommer sikkert mange andre trofæer til huse, så du må igang med at
installere en kaminhylde, de kan stå på, *GG*

mvh Eva

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 17-11-02 23:52

"Holm" <dortheholm@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> HURRRRRAAAAAAAAAA!!!!!!!!
> der har en kamin til salg ????
> Jeg har nemlig vundet en 1 plads i dressur med min super gode hund....

Aller først lige en undskyldning for at jeg kom til at sende
nedenstående besked til din privatmail .. det beviser vel at jeg er træt

Nej en kamin har jeg ikke til salg ... men jeg vil da ønske dig og vovse
rigtig hjertelig tillykke med den flotte placering i dressur ... det har
du/I fortjent ..
Godnathils fra en meget træt Ami der de sidste nætter har bøvlet med at
få sit nye puterdyr op at stå.

Fra : Rikke Andersen

Dato : 18-11-02 11:39

"Holm" <dortheholm@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> der har en kamin til salg ????

Er du tosset ? Jeg er den lykkelige ejer af en pokal selv, jeg vil sq da
ikke af med min kamin. Så hvis en alm. Oplyst hylde på det mest sete sted i
huset ikke er godt nok, må du igang med mureskeen. for naturligvis er en
kamin det bedste sted til en pokal.

Det gode ved at du må igang med at bygge kaminen er, at du kan placere den
et sted, hvor pokalen kan ses udefra også....

Tillykke med det flotte resultat - det må bestemt have givet blod på tanden
til flere konkurerncer i fremtiden. hvad vandt du helt nøjagtigt (DcH, DKK
eller hvad ?)

Mange knus fra
Rikke Andersen