Sammensætning af computer!
Fra : Anders Jacobsen

Dato : 17-11-02 15:24

Jeg har sammensat en computer til mig selv... Hvordan er de enkelte dele i
forhold til hinanden? Er der nogen der er flaskehalse, eller nogen der er
alt for kraftige i forhold til resten?

Chieftec Michelangelo Wireless Keyboard+Mouse Silver 369,-
Chieftec Dragon MidiTower AX-01SLD Alu ATX 1257,-
ASUS P4PE ATX 1374,-
Intel Pentium4 Northwood2 2.533GHz In-a-Box 2289,-
ASUS AGP-V8420 Ultra/DT TV-Out Retail 1450,-
Western Digital Caviar Special WD800JB 80GB 1089,-
Samsung DDR-SDRAM PC2700 512MB 1495,-
ASUS DVD-E616 415,-
Thermal Take Silent Viking A1279 295,-

--
Mvh. Anders Jacobsen
www.ichtys.dk

Fra : Anders Jacobsen

Dato : 17-11-02 16:51

For en god ordensskyld burde jeg måske nævne at man skal sætte
tekstenstørrelsen til "fast". I Outlook Express gøres det ved at trykke på
menuen Vis -> Tekststørrelse -> Fast...