MS Windows
briani 27239
Installering af Winfamily
Fra : Sailor

Dato : 17-11-02 15:06

Hejsa
Når jeg forsøger at installere Win-family på min kones computer (Win XP) så
kommer den med denne fejlmeddelelse:

"Run Time Error 216 at 00002F94

Klok OK

Det lykkedes ikke at initialisere programmet korrekt (0xc0000142). Klik OK
for at afslutte programmet."

Er der nogen der kan fortælle mig hvad ovenstående betyder og evt. hvilken
løsning jeg skal bruge.

På forhånd tak
Ingvar

---

Fra : Leony

Dato : 17-11-02 15:36

"Sailor" <ingvarlena@(fjernmig)mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Når jeg forsøger at installere Win-family på min kones computer (Win XP)

> kommer den med denne fejlmeddelelse:
> "Run Time Error 216 at 00002F94

Fandt dette forslag til løsning på programmets hjemmeside (i FAQ'en):

Hvorfor får jeg "runtime error 216" under installasjon? - Top

Hvis denne feil oppstår under installasjon skal man gjøre følgende :

Trykk på START i nederste venstre hjørne
Velg menypunktet KJØR/RUN
I ruten skriver du 'regedit' og trykker OK
Nå starter programmet som styrer register databasen.
Finn linjen til venstre som heter HKEY_CURRENT_USER
Klikk på det lille plusstegnet til venstre for teksten.
I den tekst som kommer frem finner du ordet 'JamoDat'
Klikk på det lille plusstegnet til venstre for teksten.
Finn ordet 'jmpict' og klikk på det.
Finn ordet 'picdir6' i høyre side av vinduet.
Klikk høyre museknapp på teksten 'picdir6' og velg 'slett' fra menyen.
Lukk nå programmet og prøv å innstallere WinFamily igjen.
http://www.winfamily.com/faq/3.1.html

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Sailor

Dato : 17-11-02 16:01

> [...]
> Klikk høyre museknapp på teksten 'picdir6' og velg 'slett' fra menyen.
> Lukk nå programmet og prøv å innstallere WinFamily igjen.

Hej Leony
Tak for svaret. Jeg har lige fundet på det samme sted så nu kør det igen
ppuuuuhaaaaaa. Konen troede ellers at jeg havde lavet et eller andet ved
pc´en så hun sad ikke så meget ved den. Men tak for et hurtigt svar

Med venlig hilsen
Ingvar

---