Flere RAM...?
Fra : --= Pomfrit =--

Dato : 17-11-02 13:32

Harj

Jeg har en Thunderbird 1,2 Ghz og 192 Mb Ram (SD-Ram) og et GeForce 4 TI4200
grafikkort. Et Asus bundkort.

Jeg har lige problemer med at den er lidt langsom nogle gange. Har det noget
at gøre med at jeg skal have nogen flere RAM eller skal jeg undskifte den.
(CPU + Bundkort + RAM)

--= Pomfrit =--

Fra : Nicolai

Dato : 17-11-02 13:43

> Jeg har en Thunderbird 1,2 Ghz og 192 Mb Ram (SD-Ram) og et GeForce 4 TI4200
> grafikkort. Et Asus bundkort.
Ram hjælper altid. Nok det vigtigste i mine øjne.

> Jeg har lige problemer med at den er lidt langsom nogle gange. Har det noget
> at gøre med at jeg skal have nogen flere RAM eller skal jeg undskifte den.
> (CPU + Bundkort + RAM)

Har du penge nok, så køb en ny - men det kan du så gøre hver uge :)

Jeg ville købe min. 256 xtra ram, og evt, re-installere maskinen.
Det ville helt sikkert gøre en forskel.

Fra : --= Pomfrit =--

Dato : 17-11-02 16:12

Takker mange gange...!!

--= Pomfrit =--

Fra : David Rasmussen

Dato : 17-11-02 16:33

Nicolai wrote:
> [...]
>
> Har du penge nok, så køb en ny - men det kan du så gøre hver uge :)
>
> Jeg ville købe min. 256 xtra ram, og evt, re-installere maskinen.

Og med "maskinen" går jeg ud fra at du mener "Windows"? Så må vi håbe at det
er Windows han kører.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 17-11-02 13:43

--= Pomfrit =-- wrote:
> [...]
>
> Jeg har lige problemer med at den er lidt langsom nogle gange. Har
> det noget at gøre med at jeg skal have nogen flere RAM eller skal jeg

Ja, mere ram. Især hvis du kører XP

-michael

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-11-02 23:06

"--= Pomfrit =--" <soren_f_larsen@hotmail.com> wrote in message
> at gøre med at jeg skal have nogen flere RAM eller skal jeg undskifte den.

RAM kan ikke tælles...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Leony

Dato : 18-11-02 08:00

"--= Pomfrit =--" <soren_f_larsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige problemer med at den er lidt langsom nogle gange. Har det
noget
> at gøre med at jeg skal have nogen flere RAM eller skal jeg undskifte den.
> (CPU + Bundkort + RAM)

Lidt flere RAM ville sikkert ikke skade. Prøv med 256 MB mere og se om det
hjælper.
Der kan dog være 1000 andre årsager til at din computer er langsom. Prøv at
beskrive hvad du laver når den er langsom og hvordan det kommer til udtryk.
Hvis den "fryser" og der skrives/læses meget på harddisken (når der ikke
skrives/læses mere, så fungerer den normalt), så er det fordi den trænger
til RAM.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/