/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
Hvad er det bedste tilbud ?
Fra : Janner


Dato : 17-11-02 13:29

Hejsa,

Det sgu lidt af en jungle hvilket selskab og hvilken løsning man skal vælge.
Firmaet har indvilget sig i at give mig en gratis betalt opkobling, men det
skal jo nok være et eller andet der er moderat i prisen. .... 256 - 512 ned
eller noget i den retning

Erfaringer ?


/ Jan



 
 
Søren C. Fischer (17-11-2002)
Kommentar
Fra : Søren C. Fischer


Dato : 17-11-02 14:43

Janner skrev:
> Det sgu lidt af en jungle hvilket selskab og hvilken løsning man skal
> vælge.

Ja, for de er gode til hver sin tnig - groft sagt.

Fortæl lidt mere om hvad du vil bruge din ADSL forbindelse til


--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk
Anonyme usenet brugere opfattes useriøst, indtil det modsatte er bevist


Janner (17-11-2002)
Kommentar
Fra : Janner


Dato : 17-11-02 18:59


>
> Ja, for de er gode til hver sin tnig - groft sagt.
>
> Fortæl lidt mere om hvad du vil bruge din ADSL forbindelse til

Æhhhh hvad har det lige at sige ? Online spil , file sharing og jaaaaaaa alt

/Jan



Flemming Joensson (17-11-2002)
Kommentar
Fra : Flemming Joensson


Dato : 17-11-02 21:51

"Janner" <jan@tjaaa.dk> wrote in
news:3dd7d8db$0$18546$ba624c82@nntp03.dk.telia.net:

>> Ja, for de er gode til hver sin tnig - groft sagt.
>>
>> Fortæl lidt mere om hvad du vil bruge din ADSL forbindelse til
>>
>
> Æhhhh hvad har det lige at sige ? Online spil , file sharing og
> jaaaaaaa alt

Skal du slet ikke arbejde på den? Altså har du brug for VPN eller
lignende?

Som privatkunde har jeg haft gode erfaringer med TDC Netexpress (TDC
Internet Bredbånd mener jeg de kalder det nu). Deres priser er rimelig
konkurrencedygtige. De har også noget de kalder medarbejderbredbånd,
men de priser har jeg ikke lige tjekket op på.

Flemming

Martin S. (17-11-2002)
Kommentar
Fra : Martin S.


Dato : 17-11-02 22:14



>KLIP<
>De har også noget de kalder medarbejderbredbånd,
> men de priser har jeg ikke lige tjekket op på.

Samme priser, men bliver trukket af ens bruttoløn. dvs. før der bliver
trukket skat.
Men der er lige nogle små kriterier som skal være opfyldt.



Janner (18-11-2002)
Kommentar
Fra : Janner


Dato : 18-11-02 19:34



>
> Skal du slet ikke arbejde på den? Altså har du brug for VPN eller
> lignende?

Selvfølgeligt skal jeg arbejde på den , men det nok begrænset da jeg altid
er i marken, tror det bliver TDC med en 512/128

/Jan



Henning (17-11-2002)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 17-11-02 22:17

On Sun, 17 Nov 2002 13:29:13 +0100, "Janner" <jan@tjaaa.dk> wrote:

>Hejsa,
>
>Det sgu lidt af en jungle hvilket selskab og hvilken løsning man skal vælge.
>Firmaet har indvilget sig i at give mig en gratis betalt opkobling, men det
>skal jo nok være et eller andet der er moderat i prisen. .... 256 - 512 ned
>eller noget i den retning

Sørg for, at du ikke er bundet af dit telefonabonnement!! Har du i dag
TDC, vil dit firma givevis forsøge at spare penge ved at lægge ex. Pro
Acces ovenpå dit eksisterende abonnement. Det er i og for sig også
godtnok, bortset fra at når du engang finder ud af du hellere vil have
Orange el.a. som fastnet udbyder... så er du fanget!!

Henning
hsb(at)image.dk

Thomas (18-11-2002)
Kommentar
Fra : Thomas


Dato : 18-11-02 10:24


"Henning" <newsmail@mailme.dk> wrote in message
news:bg1gtus4jipg63m6oems3v80rop993h6vh@4ax.com...

> Sørg for, at du ikke er bundet af dit telefonabonnement!! Har du i dag
> TDC, vil dit firma givevis forsøge at spare penge ved at lægge ex. Pro
> Acces ovenpå dit eksisterende abonnement. Det er i og for sig også
> godtnok, bortset fra at når du engang finder ud af du hellere vil have
> Orange el.a. som fastnet udbyder... så er du fanget!!

.............................................

TDC Internet kræver ikke længere at man har sit fastnet abn hos TDC
TeleDanmark for at få ADSL. Sådan er det i hvert fald på privatproduktet TDC
Internet Bredbånd (tidligere Netexpress), samt på medarbejderbredbånd. Om
det stadig ikke er tilfældet med TDC Internet Bredbånd professionel
(tidligere pro@ccess) ved jeg ikke, men jeg tror det næppe.

Thomas



Emil (18-11-2002)
Kommentar
Fra : Emil


Dato : 18-11-02 15:36

"Thomas" <autzen@::removethis::stofanet.dk> wrote in
news:3dd8b1b2$0$6117$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> TDC Internet kræver ikke længere at man har sit fastnet abn hos TDC
> TeleDanmark for at få ADSL. Sådan er det i hvert fald på
> privatproduktet TDC Internet Bredbånd (tidligere Netexpress), samt på
> medarbejderbredbånd.

Nej, men hvis man ikke har TDc fastnet skal man betale en ekstra afgift.
Så friheden hos TDC er noget tivlsom.

--
*/Emil

Klaus Ellegaard (18-11-2002)
Kommentar
Fra : Klaus Ellegaard


Dato : 18-11-02 15:39

Emil <emil@spam.trap> writes:

>Nej, men hvis man ikke har TDc fastnet skal man betale en ekstra afgift.
>Så friheden hos TDC er noget tivlsom.

Den er der, men den koster penge. Det er jo fair nok.

Mvh.
   Klaus.

Emil (18-11-2002)
Kommentar
Fra : Emil


Dato : 18-11-02 17:47

Klaus Ellegaard <klaus@ellegaard.dk> wrote in
news:arau21$jtt$1@katie.ellegaard.dk:

> Den er der, men den koster penge. Det er jo fair nok.

Ikke når afgiften, sjovt nok, ligger på det samme som et telefon abonnement

--
*/Emil

Kasper Bøggild (18-11-2002)
Kommentar
Fra : Kasper Bøggild


Dato : 18-11-02 16:27

"Emil" <emil@spam.trap> skrev i en meddelelse
news:Xns92CA9F3E6AB64mailpushercom@212.242.40.196...
> Nej, men hvis man ikke har TDc fastnet skal man betale en ekstra afgift.
> Så friheden hos TDC er noget tivlsom.

Du skal kun betale for en bærelinje hvis du slet ikke har nogen telefonlinje
på adressen. Har du dit telefonabonnement hos en anden udbyder kommer der
ikke yderligere udgifter på. Så friheden er skam reel nok.

/Jens



Knud Gert Ellentoft (18-11-2002)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 18-11-02 16:40

"Kasper Bøggild" <sep02@mail.dk> skrev :

>Du skal kun betale for en bærelinje hvis du slet ikke har nogen telefonlinje
>på adressen. Har du dit telefonabonnement hos en anden udbyder kommer der
>ikke yderligere udgifter på. Så friheden er skam reel nok.

Så bør en side som <http://www.teledanmark.dk/menu/sm2536.htm>
ændres.
--
Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Kasper Bøggild (18-11-2002)
Kommentar
Fra : Kasper Bøggild


Dato : 18-11-02 17:00

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:id2itugha1qmp28bos1iph0koboc86m0gj@dtext.news.tele.dk...
> >Du skal kun betale for en bærelinje hvis du slet ikke har nogen
telefonlinje
> >på adressen. Har du dit telefonabonnement hos en anden udbyder kommer der
> >ikke yderligere udgifter på. Så friheden er skam reel nok.
> Så bør en side som <http://www.teledanmark.dk/menu/sm2536.htm>
> ændres

Så vidt jeg er informeret gælder dette kun for TDC Internet Bredbånd. Den
side du henviser til beskriver Tele Danmark Bredbånd ADSL, der er et
integreret produkt, hvorfor der stadig er krav om fastnet hos TDC Tele
Danmark.

Kasper Bøggild
Der repræsenterer sig selv og ikke TDC Internet



Christian Erritsø (18-11-2002)
Kommentar
Fra : Christian Erritsø


Dato : 18-11-02 22:44

>
> Så vidt jeg er informeret gælder dette kun for TDC Internet Bredbånd. Den
> side du henviser til beskriver Tele Danmark Bredbånd ADSL, der er et
> integreret produkt, hvorfor der stadig er krav om fastnet hos TDC Tele
> Danmark.
<snip>

Du har helt ret, og du kan se præcist hvordan det hænger sammen på
http://tdcinternet.dk/artikel.php?id=43287&dogtag=t-pr-bb

Venlig hilsen
Christian Erritsø
________________________
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv, og ikke TDC Internet A/S





Flemming Joensson (19-11-2002)
Kommentar
Fra : Flemming Joensson


Dato : 19-11-02 20:27

[posted and mailed]

"Christian Erritsø" <cerr@nospam.mail.dk> wrote in
news:3dd95f11$0$140$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Du har helt ret, og du kan se præcist hvordan det hænger sammen på
> http://tdcinternet.dk/artikel.php?id=43287&dogtag=t-pr-bb

Hvis man allerede har TDC Internet og et fastnetabonnement hos TDC og
ønsker at opsige fastnetabonnementet uden at flytte det til en anden
udbyder - skal man så betale for bærelinje (den er der jo allerede) -
kan man, hvis man gør det på den måde helt undgå at have fastnettelefon
og samtidig undgå at skulle betale for bærelinje.

Den specifikke kombination jeg beskriver er nemlig ikke helt dækket, og
jeg vil gerne være helt sikker inden jeg foretager mig noget.

Mvh.
Flemming

Martin Nielsen (24-11-2002)
Kommentar
Fra : Martin Nielsen


Dato : 24-11-02 08:27

gå ind på www.dk-tv.dk det koster 149 for en 128/128 og 249 for en 512/256
(den sidste har jeg selv og den kører fejlfrit)

Martin.......




Christian Erritsø (24-11-2002)
Kommentar
Fra : Christian Erritsø


Dato : 24-11-02 13:20

<snip>
> Hvis man allerede har TDC Internet og et fastnetabonnement hos TDC og
> ønsker at opsige fastnetabonnementet uden at flytte det til en anden
> udbyder - skal man så betale for bærelinje (den er der jo allerede) -
> kan man, hvis man gør det på den måde helt undgå at have fastnettelefon
> og samtidig undgå at skulle betale for bærelinje.
<snip>

Som dokumentet også siger, så skal der være én eller anden form for
abboneret bærelinie. Om det så er en ren bærelinie, eller om det er et
telefonabonnement ved et tilfældigt selskab, det er uden betydning, men du
kan ikke slippe for den.

--
Med venlig hilsen
Christian Erritsø
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408522
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste