urpmi hente fra ftp?
Fra : Kasper

Dato : 16-11-02 20:15

Hej ng.
Kan man ikke i mandrake få urpmi til at hente pakkerne fra ftp istedet for
at man skal have fat icd'erne hcer gang man skal installere?
Jeg tænker på om der ikke er noget der minder om debians sourcelist i
mandrake?

Håber i kan hjælpe.
/Kasper

Fra : Stig Hansen

Dato : 16-11-02 20:00

> [...]
> at man skal have fat icd'erne hcer gang man skal installere?
> Jeg tænker på om der ikke er noget der minder om debians sourcelist i

Prøv at tage et kig her.

http://www.linuxin.dk/artikler/index.php?id=142

Stig

Fra : Kasper

Dato : 17-11-02 16:15

On Sat, 16 Nov 2002 19:59:59 +0100, Stig Hansen wrote:

> Prøv at tage et kig her.
>
> http://www.linuxin.dk/artikler/index.php?id=142

Tak for svaret - det spiller

Fra : dudsen

Dato : 17-11-02 12:54

Kasper wrote:

> [...]
> at man skal have fat icd'erne hcer gang man skal installere?
> Jeg tænker på om der ikke er noget der minder om debians sourcelist

'man urpmi', 'man urpmi.addmedia' og 'man urpmi.removemedia' samt
'man urpmi.update' kan hjelpe dig derdover er der vist rpmdrake har
en grafisk fontend til urpmi-systemet der også kan bruges til at
ændre kilder.
ikonet definer kilder er her din ven.

--
Daniel Udsen
Progress was all right. Only it went on too long.