[mysql] autoincrement
Fra : Anders Lund

Dato : 16-11-02 18:15

Jeg bruger autoincrement til nye id nummere i min database.
Kan jeg altid være sikker på at autoincrement i mysql virker. Sagt med andre
ord, kan jeg altid være sikker på at en ny post har højere id en en gammel?

Anders Lund
Anders@zaimGED.dk
Fjern geden fra min signatur!

Fra : Jimmy

Dato : 16-11-02 20:32

"Anders Lund" <Anders@zaimGED.dk> wrote in message
> [...]
andre
> ord, kan jeg altid være sikker på at en ny post har højere id en en

Ja det er min klare erfaring.
Det har aldrig fejlet for mig og MySQL uddeler ikke numre, der har været
brugt tidligere men nu er slettet.

Mvh
Jimmy