Killing søges på fyn
Fra : Helle Nielsen

Dato : 16-11-02 17:27

Hejsa.

Jeg søger en killing på Fyn. Den skal være kælen, renlig og tillidsfuld - må
ikke have været udekat. Gerne med lidt race i. Max 500 kr.

Mvh Helle

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 16-11-02 17:46

> Jeg søger en killing på Fyn. Den skal være kælen, renlig og tillidsfuld -

> ikke have været udekat. Gerne med lidt race i. Max 500 kr.
>
> Mvh Helle

Hej Helle

Har jeg misforstået noget? Var det ikke en avlskat du var på jagt efter?
Eller er det mig der er hel gal på den?

Hilsen Randi

www.dk-skindbjerg.dk

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 16-11-02 17:46

Fra : Helle Nielsen

Dato : 16-11-02 17:59

"Randi Skindbjerg Kristensen" <Norsk-SkovkatKATTE@BAKKEDK-Skindbjerg.dk>
wrote in message news:3dd6765c54f78@dk-fritid-dyr-kat.dk...

> må

> Hej Helle
>
> Har jeg misforstået noget? Var det ikke en avlskat du var på jagt efter?
> [...]
Nej du har ikke misforstået noget men på nuværende tidspunkt er det ikke en
avlskat jeg søger. Jeg har besluttet mig for at vente med at avle til jeg
ikke er på SU mere...på den måde kan jeg give mine katte det bedste liv
fordi jeg dermed har flere penge. Så lige nu er det bare en legekammerat og
en kælekat jeg søger.

/Helle

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 16-11-02 20:36

Helle Nielsen skriver:

> [...]
> fordi jeg dermed har flere penge. Så lige nu er det bare en legekammerat og

Hej Helle!
Min nye kat Sidse havde nogle killinger der hvor hun kommer fra, og de har
bestemt behov for et nyt hjem, da deres tidligere ejer er død. Sidse er norsk
skovkat, faderen en huskat, og killingerne er langhårede. De befinder sig godt
nok i nærheden af Kalundborg, men hvis du er interesseret, så mail mig gerne
privat, så får du et tlf. nummer.
Hilsen Dorthe

Et par nye billeder af Sidse:
http://www.megapixel.dk/albums/visalbum.php?id=1112

Fra : DK Sacala´s Norske S~

Dato : 16-11-02 21:20

Hej Helle

Ja, nu må du ikke tage det ilde op, men syntes altså du springer lidt i det
*S*

Jeg kan selvfølgelig godt forstå at du gerne vil have en kammerat til Emil
,men syntes du skulle sætte dig ned og tænke det godt igennem en extra gang.

Først var du vist lidt i tvivl om race du evt. ville opdrætte, og så vidt
jeg husker ville du vist have maincoon (er ikke sikker), nu vil du så bare
have en kælekat, gerne med lidt race i ?
Men hvad race ?

VH
Gitte
DK Sacala´s Norske Skovkatte