Design kabinetter
Fra : Morten DH

Dato : 16-11-02 13:39

Har en bekendt som er lidt af en designfreak og han vil gerne ha en PC men
det skal være med et flot kabinet... Det er jo selvfølgelig ret subjektivt;
men han har kig på bl.a Dell og Amitech's modeller der skiller sig lidt ud
fra de alm. triste grå kabinetter...

Nogen der kender til nogle spændende alternativer?

Fra : Thomas

Dato : 16-11-02 13:50

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra de alm. triste grå kabinetter...
>
> Nogen der kender til nogle spændende alternativer?
jeg har set et ret flot et i computer centrum, på falkoner alle,
Frederiksberg, set et ret pænt, og anderledes et, Ikke så stor, sølv, med
"glas" front..

det så ret pænt ud.

kik evt detind.

venligst

Thomas

Fra : Jacob Michaelsen

Dato : 16-11-02 14:25

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote in message
> [...]
> fra de alm. triste grå kabinetter...
>
> Nogen der kender til nogle spændende alternativer?

Jeg synes nogle af de flotteste er Cooler Masters:

http://www.coolermaster.com/home.html

--
Jacob Michaelsen

Fra : [9000] Rasmus Vester~

Dato : 16-11-02 14:21

> [...]
> fra de alm. triste grå kabinetter...
>
> Nogen der kender til nogle spændende alternativer?

Shuttle laver nogle fed løsninger
www.spacewalker.com

Ellers tag et kig på
http://www.mini-itx.com/ der er en del fede..

mvh
Rasmus

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 16-11-02 14:22

> [...]
> skiller sig lidt ud fra de alm. triste grå kabinetter...
>
> Nogen der kender til nogle spændende alternativer?

Hvad med at bygge en ud fra et Shuttle barebone sæt?

Kig f.eks. hér: http://www.digit-life.com/articles2/shuttlexpcss51gbarebone/

Venlig hilsen
Henrik

Fra : [9000] Rasmus Vester~

Dato : 16-11-02 14:24

> Hvad med at bygge en ud fra et Shuttle barebone sæt?
>
> Kig f.eks. hér:
http://www.digit-life.com/articles2/shuttlexpcss51gbarebone/

Hæ jeg kom først

Ellers er der også Acorps Q7, som kan fås hos
http://www.prc-data.dk/

http://www.acorp.com.tw/English/New_1/20020726.htm

Fra : sune vuorela

Dato : 16-11-02 15:00

On Sat, 16 Nov 2002 13:38:42 +0100, "Morten DH"
> [...]

>fra de alm. triste grå kabinetter...
>
>Nogen der kender til nogle spændende alternativer?

Jeg har lige købt air silver fra studiedata. Det er pænt!

www.studiedata.dk > kabinetter > designcase

Der er mange andre også.

--
Sune

Fra : Leony

Dato : 16-11-02 16:04

> Har en bekendt som er lidt af en designfreak og han vil gerne ha en PC men
> det skal være med et flot kabinet... Det er jo selvfølgelig ret
subjektivt;

Det vil jeg gerne give dig ret i

> Nogen der kender til nogle spændende alternativer?

Personligt er jeg ret vild med disse kabinetter:
http://www.suntek.co.uk
Specielt deres Vivid serie. Hvis småt er godt og størrelsen ikke betyder
noget, så har de Easy PC.
(Vivid kan findes via EDBpriser, kan ikke huske om Easy også fåes i
Danmark).

Shuttle som allerede er nævnt, laver også en sød lille maskine.

Hvis han synes et motherboard fortjener at blive set, så er der ingen vej
uden om:
http://www.clearpc.ca/

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Christian Trier Clau~

Dato : 16-11-02 17:50

> [...]
> fra de alm. triste grå kabinetter...
>
> Nogen der kender til nogle spændende alternativer?

Så vil jeg anbefale et sort Chieftech Dragon kabinet for det er virkelig det
flotteste kabinet man kan få og der er monster meget plads så det er nemt
hvis man skal have noget ekstra hardware eller bare er glad for at have
noget plads. Man kan også lave casemods med det og man kan få et vindue til
at sætte i siden så man kan blære sig med sit hardware =O)

Venlgi Hilsen Christian

Fra : Gadsbøll

Dato : 16-11-02 18:08

Greendata har en model som er færdig konfigureret og samlet. Jeg ved ikke om
det kunne være noget:
http://www.greendata.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=795

Mvh.
Emil

Fra : Esben

Dato : 16-11-02 18:57

"Gadsbøll" <gadsboll@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Greendata har en model som er færdig konfigureret og samlet. Jeg ved
ikke om
> det kunne være noget:
> http://www.greendata.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=795

Wow, mon den virkelig vejer 30kg som der står på siden? Er der nogen der
kender den rigtige vægt på sådan en fætter?

--
Esben