kan ikke klikke på et javascript
Fra : Mikkel

Dato : 16-11-02 13:11

Hej
Hvis jeg på en hjemmeside klikker på en knap som aktiviterer en Javascript
sker der ikke noget. Jeg har Windows XP og Java VM er installeret

Hvad er der glat

Mikkel

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 16-11-02 14:14

"Mikkel" <kroll@it.dk> writes:

> Hvis jeg på en hjemmeside klikker på en knap som aktiviterer en Javascript
> sker der ikke noget. Jeg har Windows XP og Java VM er installeret

Jeg antager at du bruger Internet Explorer 6.

Først og fremmest: Java og Javascript er to helt forskellige ting, så
Java VM'en er ikke vigtig.

Ellers er det meget svært at diagonosticere uden at vide hvad
javascriptet er. Hvis du giver et link til siden, så er der utvivlsomt
nogen der vil kigge på det.

Problemet kan skyldes enten en fejl på siden eller i din opsætning.
Hvis det er den første mulighed, så er denne gruppe nok den bedste til
at svare på hvad problemet er, men det betyder også at du sikkert ikke
kan gøre noget ved det. Hvis det er den anden mulighed, så er gruppen
dk.edb.internet.software.browser måske bedre at spørge i.

> Hvad er der glat

Snart vejene. Husk vinterdæk!
/L

Fra : Carsten Nielsen

Dato : 17-11-02 12:39

"Mikkel" <kroll@it.dk> writes:

> [...]

Det kan godt være at JavaScript er slået fra i XP.

Det er vist et flueben i sikkerhed eller lign.

Venligst

Carsten Nielsen