ip tables?
Fra : Christian Thorsen

Dato : 16-11-02 10:46

Det kan jeg nu ikke... Er det ikke fordi mit script er en alm. tekstfil og
den ikke uden videre bare kan køres fra shellen?

> Skriv et fint lille script i /etc/init.d.

Jamen er der ikke evt. meget andet fykdt i dette script ?

Kan man ikke lave en særskilt fil med navnet "rc.firewall" og kalde det ved
opstart ... på en eller anden måde ?

Fra : Wyrlex

Dato : 16-11-02 11:36

Du skal jo have fat i den her side:
http://debianguiden.dk/dists/stable/html/runlevels.html

Fra : Christian Thorsen

Dato : 17-11-02 15:45

Tak for link.

Nu er jeg bare lidt nysgerrig:

Hvad er rc. en forkortelse for?

Fra : Peter Makholm

Dato : 17-11-02 17:31

"Christian Thorsen" <nospam@hotmail.com> writes:

> Hvad er rc. en forkortelse for?

<http://www.tuxedo.org/~esr/jargon/html/entry/rc-file.html>

Måske, 'run command'?

--
Peter Makholm | One thing you do is prevent good software from
peter@makholm.net | being written. Who can afford to do professional

Fra : Christian Thorsen

Dato : 20-11-02 20:53

aha!!!