Køb af bærbar
Fra : Jørgensen

Dato : 16-11-02 10:24

Jeg skal til at købe bærbar, som jeg skal bruge til hjemme brug.
Den skal kunne klare spil, foto programmer, Internet med ADSL + analog
modem.

Hvad skal jeg købe, jeg har hørt at Dell skulle være nogle gode maskiner,
hvad med Compaq ?

Håber i kan komme med jeres erfaring.

MVH

Henrik

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 17-11-02 16:50

> Jeg skal til at købe bærbar, som jeg skal bruge til hjemme brug.
> Den skal kunne klare spil, foto programmer, Internet med ADSL + analog
> modem.

Spil er klart den hårdeste "belastning" ...

> Hvad skal jeg købe, jeg har hørt at Dell skulle være nogle gode
maskiner,
> hvad med Compaq ?

Jeg er godt tilfreds med min acer (og de andre acer bærbare i firmaet
fungerer også fint). Min travelmate 620 har indbygget både netkort og
modem (hvilket du bør gå efter). Desuden har den 15" skærm med en
oplsøning på 1400x1050. Det synes jeg er en passende opløsning til en
15", men det gør den også stor og relativt uhandig .... Men hvis du
primært skal flytte den rundt derhjemme er det heller ikke noget
problem. Jeg prioriterede helt klart skærmen højere end cpu og hd.

De fleste mærkevare maskiner er gode. Vel en du selv kan synes virker
"solid" og har et pejeredskab og tastatur som du føler rigtigt - og tag
så den med den største skærm

/A