De der HD Led ledninger osv. / Tekst mod t~
Fra : Insert

Dato : 16-11-02 02:05

De der HD Led, Power_on/off, Power _Led, Reset osv. ledninger. Skal de vende
tekst mod tekst?
Jeg har tænkt mig at sætte dem tekst mod tekst, men vil lige checke!
-
Insert

Fra : Insert

Dato : 16-11-02 02:35

Spørgsmålet gælder stadig.
Der er bare opstået et spørgsmål nr. 2.
Power_Led på boardet har 5 stik, men kabinet Power_Led har kun 3.
Skal jeg sætte den længst til venstre?

Hmmm! Kan jeg futte noget af på grund af disse kabinetledninger alene?
Skynd jer at svare! hehe!
-
Insert

Fra : Michael Nielsen

Dato : 16-11-02 08:23

Insert wrote:
> [...]
> Skal jeg sætte den længst til venstre?
>
> Hmmm! Kan jeg futte noget af på grund af disse kabinetledninger

Der sker intet ved at vende dem forkert. Men jeg mener det er tekst op af
mod cpu'en.
(det er atx motherboard ikke)

Spørgsmål 2. Det står i din manual præcist hvor de skal stå. Har du ikke
manualen, kan du DL den fra producentens HP

-michael

Fra : Steen B

Dato : 16-11-02 09:59

On Sat, 16 Nov 2002 02:05:21 +0100, "Insert" <tdkj@mail.dk> wrote:

> [...]
>tekst mod tekst?
>Jeg har tænkt mig at sætte dem tekst mod tekst, men vil lige checke!

Det kommer helt an på bundkortet og ledningslayoutet på kabinettet

Reset og power on er ligegyldig hvordan de vender, power, hd-led lyser
kun hvis du vender + rigtigt.
RTFM

/steen

Fra : Anker

Dato : 16-11-02 21:15

"Steen B" <steen-b@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det kommer helt an på bundkortet og ledningslayoutet på kabinettet
>
> Reset og power on er ligegyldig hvordan de vender, power, hd-led lyser
> [...]
På stikkene sidder der en lille trekant (mikroskopisk næsten), som er + eller pin 1

--
Mvh.
Anker