Vedr. Telmore !
Fra : Krammer

Dato : 01-03-01 23:54

Hr. Frank Rasmussen der tit svarer på indlæg, og er direktør ved Telmore har
jeg lige et spørsmål til. Hvilken bil triller du egentlig rundt i ?

Jeg har gevaldigt på fornemmelsen af at jeg mødte dig forleden i en eller
anden............

Hilsen

Krammer

Fra : Tholo

Dato : 02-03-01 01:26

ØØøøhhhhh..
--
Med venlig hilsen Thomas
E-mail: Tholo@mail1.stofanet.dk ICQ 6550424

Fra : Frank Rasmussen

Dato : 02-03-01 03:33

In article <97mk2d$o2t$1@news.cybercity.dk>, r.j@pobox.dk says...
> [...]
> jeg lige et spørsmål til. Hvilken bil triller du egentlig rundt i ?
>
> Jeg har gevaldigt på fornemmelsen af at jeg mødte dig forleden i en eller

Jeg kører i en Audi ?

mvh

fr

Fra : Carsten Riis

Dato : 02-03-01 08:38

Krammer wrote:

> Hr. Frank Rasmussen der tit svarer på indlæg, og er direktør ved Telmore har
> jeg lige et spørsmål til. Hvilken bil triller du egentlig rundt i ?

Kunne du ikke bare skrive en mail til manden?
info@telmore.dk er jo en af mulighederne.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Vær med til at redde liv ca. 4 gange pr. år

Fra : Simonsen

Dato : 02-03-01 08:54

Han kører også i en Rød Ferrari, Nemlig Jogn Trolles alias Memory Card
Direktørens gamle. Jeg læste annoncen i Berlingske om han var fløjet over
for at hente den.

Tilykke med sådan en fed vogn !

Står den ved Telmores Hq ?

Jepser simonsen

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 02-03-01 17:45

"Krammer" <r.j@pobox.dk> wrote:

>Hr. Frank Rasmussen der tit svarer på indlæg, og er direktør ved Telmore har
>jeg lige et spørsmål til. Hvilken bil triller du egentlig rundt i ?

Rigtige mænd kører på motorcykel !

--
M.v.h. Ole ®