Et lille spil
Fra : Alpha

Dato : 16-11-02 00:08

Jeg har lavet et lille sænkeslag skibe spil i Delphi 5. Hvis der er nogle
der har lyst til at se det (og evt komme med forbedringer) kan det findes
på:

www.thehawk.dk/SaenkeSlagSkibe.zip

(Kunne ikke få lov til at uploade det til nyhedsgruppen, ej heller
dk.binaer)
Det er nu mest bare for at vise hvad der kan lade sig gøre i Delphi. Det er
nu et lækkert sprog :) Måske det ikke er den rigtige nyhedsgruppe at sende
det til men så vil jeg meget gerne vide om der er en bedre.

-Carsten Sonne Larsen
thehawk@thehawk.dk

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 16-11-02 09:23

Det virker fint - et foreslag går på, at gøre det tydeligere hvor computeren
sidst har skudt og evt. mere visuelt fortælle, når det er ens tur - nogen
farver kunne gøre underværker her.

Hvis det skal være rigtig relevant for gruppen, skal du selvfølgelig gøre
kildekoden tilgængelig.

Fra : Thor

Dato : 19-11-02 22:06

Fint spil

Fra : Christian Iversen

Dato : 18-01-03 21:48

> [...]
> der har lyst til at se det (og evt komme med forbedringer) kan det findes

Jeg kører linux så jeg kan dewsværre ikke starte det.

> (Kunne ikke få lov til at uploade det til nyhedsgruppen, ej heller
> dk.binaer)
> Det er nu mest bare for at vise hvad der kan lade sig gøre i Delphi. Det
> er nu et lækkert sprog :)

Ja det har du fuldstændigt ret i!

Jeg programmerer selv en del i Delphi/Kylix så hvis du har nogle spørgsmål
vil jeg med glæde prøve at besvare dem. Jeg fik det indtryk at det er et af
dine første projekter (dog uden at prøve programmet). Hvis jeg har
misforstået må du meget undskylde

M.V.H,
Christian Iversen
www.flawless.dk