Lasatmodem og XP
Fra : Orla Norup

Dato : 15-11-02 23:02

Jeg har forsøgt at installere driver til LASAT II speed modem på min
computer med nyinstalleret XP. Men der er problemer med at give slip på
modem'et og dermed efterfølgende at lukke computeren.
Er der nogen der ved hvor jeg finder den rigtige driver?

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 15-11-02 23:35

Orla Norup wrote:
> Er der nogen der ved hvor jeg finder den rigtige driver?

Den findes ikke, men drivern til window2000 kan bruges.

mvh
Henning

Fra : JapJap

Dato : 15-11-02 23:52

Det virkede for mig og opgradere bios i modemet !!
www.lasat.com

ps. jeg havde andre fejl, men jeg har hørt det er det Teledanmark support
tilråder

Fra : Leony

Dato : 16-11-02 16:30

"JapJap" <JapJap@everyday.com> skrev i en meddelelse

> Det virkede for mig og opgradere bios i modemet !!
> www.lasat.com
> ps. jeg havde andre fejl, men jeg har hørt det er det Teledanmark support
> tilråder

Det skulle være løst med firmware version 1.37:
http://isdn.teledanmark.dk/html/privat/internet/isdn/isdn-modem/lasat-speedII/index.htm
Her er der også hjælp at hente med opdatering af firmware osv.
(hvis det er det rigtige modem jeg har fundet).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/